طاهری: تا می‌بینند استقلال جان گرفته است حاشیه سازی می‌کنند

طاهری: تا می‌بینند استقلال جان گرفته است حاشیه سازی می‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم استقلال نسبت به صحبت های مدیر مس کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حواشی دیدار این تیم با مس در برنامه فوتبال برتر گفت:” به نظر من جواب دادن به حرف های کذب آقای جهرمی وقت تلف کردن است. زمانی که مس کرمان گل اول را به ثمر رساند مربی مس از جلوی نیمکت ما به سمت زننده گل رفت و به مربی ما ضربه زد که باعث شد مربی ما کارت بگیرد.”

طاهری در ادامه گفت:” بازی داور چهارم و ناظر دارد. یک هفته است که مسئولان باشگاه مس می‌خواهند سند رو کنند. در جریان مسابقه صدا به صدا نمی‌رسد چطور مدیر مس مدعی است که مربی ما به آنها توهین کرده است؟ مدیران مس اگر سندی دارند رو کنند تا کمیته انضباطی تصمیم بهتری بگیرند. چه دلیلی دارد یک مربی در سینه مربی ما بزند؟ آقای ساپینتو به سمت هواداران ما ابراز احساسات کرد. متاسفانه تا می بینند استقلال جان گرفته است حاشیه سازی می‌کنند.”

سرپرست استقلال در خصوص اخراج سرمربی این تیم گفت:” با اشتباه داوری دو کارت زرد اشتباه به مربی ما دادند که آقای ساپینتو اخراج شد و مربی که به سینه مربی ما زد کارت زرد گرفت. چون اسم ساپینتو بد در رفته است سو استفاده می‌کنند. چطور همه شما پرتغالی بلدید؟ از بازی ملوان هم شما بخاطر دارید، کسانی که به عنوان مسئولان هلال احمر حضور داشتند هوادار ملوان بودند نه اعضا هلال احمر.”

۷۷۶۸