گزارش ویژه/ بررسی ماجرای یکشنبه شب خبرساز وریا غفوری؛ بیرون می ماند اما خداحافظی نمی کند!

گزارش ویژه/ بررسی ماجرای یکشنبه شب خبرساز وریا غفوری؛ بیرون می ماند اما خداحافظی نمی کند!

پایگاه خبری فوتبالی- وریا غفوری دیشب دوباره خبرساز شد.

به گزارش فوتبالی، جلد روزنامه ورزشی گل چاپ دوشنبه ۱۷ بهمن که در ساعات پایانی یکشنبه شب در فضای مجازی، منتشر شده بود، خبر از خداحافظی وریا غفوری دارد. در واقع این روزنامه ورزشی اولین رسانه ای بود که این خبر را منتشر کرد. در فوتبال ایران روزنامه های ورزشی معمولا جلدهایشان را یکی دو ساعت قبل از پایان روز برای انتشار در کانالهای تلگرامی ورزشی و صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند و تیتر یک ها به این ترتیب لو می رود و رسانه های آنلاین این فرصت را دارند، که از تیتر یک های روزنامه ها نهایت استفاده را برای گرفتن کلیک بگیرند. چند دقیقه بعد یکی دو خبرگزاری تیتر یک روزنامه گل را منتشر کردند و خبر دادند که غفوری به صورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرده است. البته داشتن خبرنگاران مشترک روزنامه و یکی دو خبرگزاری هم مزید بر علت شد تا جریان و موج خداحافظی وریا غفوری از دنیای فوتبال راه بیفتد.


حدود دو هفته پیش بود که"فوتبالی" به صورت اختصاصی خبر از فسخ دوطرفه وریا و فولاد داد و در همان خبر نوشته شد که غفوری به دنبال بازی کردن در تیمی دیگر است و قصد دارد فوتبالش را در ایران ادامه بدهد چرا که عقیده دارد بدنش حداقل یک فصل و حداکثر دو فصل دیگر می کشد تا بتواند فوتبال بازی کند. البته در روزهای پس از فسخ با فولاد هم خبرهایی منتشر شد که وریا غفوری تا آستانه قرارداد بستن با تراکتور و پیکان پیش رفته اما در نهایت پیوستن او به آن دو تیم میسر نشد.


در هر حال پس از انتشار خبر خداحافظی وریا غفوری از دنیای فوتبال در فضای مجازی و کانالهای استقلالی و حتی کانالهای ورزشی و دیگر سایتها و خبرگزاری های مختلف، برخی کانالها و صفحات مجازی برای وریا غفوری عکس و پست و ویدیوی مرتبط با خداحافظی اش منتشر کردند. این در حالی بود که وریا غفوری در صفحه اینستاگرامی اش چیزی منتشر نکرده بود که این ماجرا نشان می داد او تمایلی به خداحافظی ندارد چون معمولا بازیکنان در صفحات مجازی شان خبر خداحافظی شان را منتشر می کنند. در نهایت پس از انتشار وسیع خبر خداحافظی کاپیتان سابق استقلال و بازیکن آزاد فعلی، وریا غفوری مجبور به تکذیب خبر خداحافظی اش هم شد و گفت که ادامه می دهد. 

به این نکته هم باید اشاره کرد که در واقع روزنامه گل ریسک کرد و این ریسک منجر به تکذیب تیتر یک روزنامه گل شد و از سوی دیگر خبرگزاری ها و سایتهایی که با عجله خبر خداحافظی غفوری را منتشر کرده بودند، مجبور به اصلاح پست و خبر منتشر شده و البته تکذیب خبرشان شدند که باعث سردرگمی مخاطبان آنها شد!

همانطور که فوتبالی در گزارش فسخ دوطرفه غفوری و فولاد نوشته بود و خبر داده بود، این بازیکن حالا بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی که او را می خواهد برود اما باید دید کدام تیم او را می خواهد!

البته این احتمال هم وجود دارد غفوری تا پایان فصل بیرون بماند و اگر دید فصل آینده تیمی او را می خواهد به آن تیم برود اما این احتمال هم وجود دارد که اگر اول فصل بعد، غفوری تیمی پیدا نکند، آن وقت از دنیای فوتبال خداحافظی کند و کفشها را بیاویزد.

در نهایت باید با قاطعین نوشت که در شرایط فعلی برای وریا غفوری، هر اتفاقی ممکن است بیفتد الا اینکه او از دنیای فوتبال خداحافظی کند و همانطور که تیتر گزارش نشان می دهد، او از فوتبال بیرون می ماند اما فعلا و حالاحالاها خداحافظی نمی کند!

گزارش از پانیذ فرحناک