ستاره آرژانتینی: هرروز فینال جام جهانی 2022 را تماشا می‌کنم

ستاره آرژانتینی: هرروز فینال جام جهانی 2022 را تماشا می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود گذشت نزدیک به 2 ماه از فینال هیجان انگیز جام جهانی 2022، کریستین رومرو مدافع تیم ملی آرژانتین و تاتنهام می گوید که هنوز در حال جشن گرفتن این قهرمانی تاریخی است. 

به گزارش فوتبالی، 2 ماه قبل، تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، رومرو درباره افتخار بزرگی که با آرژانتین کسب کرد به خبرنگاران گفت: "فکر می کنم که گروه لایق کسب یک جام بزرگ بود. بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی داریم و همیشه در حال کمک به هم دیگر هستیم. نمی خواهم دروغ بگویم، من هر روز بازی فینال مقابل فرانسه را تماشا می کنم و هنوز از آن بازی لذت می برم."

4416