پیام هافبک تیم ملی آرژانتین پس از وداع با جام جهانی

پیام هافبک تیم ملی آرژانتین پس از وداع با جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - جیووانی لوسلسو یکی از غایبان لیست تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی برای جام جهانی 2022 قطر بوده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک ویارئال نتوانست به موقع از مصدومیتش ریکاوری کند و بدین ترتیب از حضور در جام جهانی باز ماند. لوسلسو پس از اعلام خط خوردنش از لیست تیم ملی آرژانتین پیامی در این باره منتشر کرد. لوسلسو یکی از چهره های کلیدی تیم ملی آرژانتین در فتح کوپا آمریکا 2021 بود که در همه بازیها به جز بازی با بولیوی فیکس بود. اسکالونی حساب ویژه ای روی این هافبک باز می کرد اما در نهایت نتوانست او را به جام جهانی قطر ببرد.

این هافبک در این فصل هشت بازی در لیگ اروپا و پنج بازی در لیگ کنفرانس داشت که در روز 30 اکتبر در مقابل بیلبائو دچار مصدومیت شد. این بازیکن در هفته های اخیر سعی کرد که به درمان سنتی روی بیاورد و خود را به جام جهانی برساند اما در نهایت نتوانست به موقع آماده شود و در روزهای آینده در کشور فنلاند تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا با آمادگی خودش را به بازیهای بعد از جام جهانی در ترکیب ویارئال برساند.

لوسلسو در بیانیه خود نوشته است:"حقیقتا روزهای سخت و ناراحت کننده ای را پشت سر گذاشتم. می دانستم که به علت مصدومیتم باید مدتی از میادین فوتبال دور باشم. هر بچه ای رویای حضور در بزرگترین تورنمنت دنیا را دارد، به هر شکلی که می شد، تلاش کردم اما نشد.برای تیم آرزوی موفقیت دارم که مطمئن هستم که بهترین نماینده برای کشور ما خواهند بود. هر جایی که باشم، مثل همه آرژانتینی ها از شما حمایت خواهم کرد. از همه پیام های حمایتی که در این روزها به من فرستادید،تشکر می کنم."

4125