هت‌تریک ساپینتو جلوی تیمهای کرمانی

هت‌تریک ساپینتو جلوی تیمهای کرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آبی‌ها آلرژی ویژه‌ای به تیم‌های کرمانی لیگ برتر دارد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو ساپینتو در حالی مقابل مس کرمان از زمین اخراج شد که از تقابل‌های قبلی‌اش با تیمهای کرمانی هم خاطره خوبی ندارد.

اولین جنجال ریکاردو ساپینتو مقابل تیهای کرمانی مربوط به دیدار هفته هفتم مقابل گل گهر است. او در لحظات پایانی و بعد از بحثی که کنار زمین بین او و سعید الهویی مربی تیم میزبان شکل گرفت، از امیر عرب‌براقی کارت قرمز گرفت و به قدری از اولین اخراجش در لیگ ناراحت شد که معلوم نبود اگر بیژن طاهری و یکی دو نفر دیگر نبودند، چه جنجالی در سیرجان رخ می‌داد. نتیجه اولین اخراج ساپینتو در لیگ برتر، محرومیت دوجلسه‌ای او از سوی کمیته انضباطی بود.

دومین درگیری او با تیمهای کرمانی، مربوط به بازی با مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی است. در پایان نیمه اول آن بازی جنجال عجیبی هنگام خروج دو تیم از زمین رخ داد و بعد از اعتراض شدید نیمکت مس رفسنجان به ریکاردو ساپینتو، درگیری عجیبی بین نیمکت دو تیم رخ داد که بهزاد غلامپور و ابراهیم صادقی، در متن آن قرار داشتند و البته که ساپینتو هم از دید داور، در این جنجال نقش داشت و کارت زرد گرفت تا دیدار حساس با تراکتور را در تبریز از دست بدهد.

آخرین جنجال ساپینتو هم مربوط به بازی استقلال و مس در کرمان بود. استارت از حمله عجیب مربی گلرهای مس به ساپینتو شروع شد که خروجی آن، اخطار دوم به ساپینتو و اخراج او از کنار زمین بود و بعد از شیطنتی که سرمربی پرتغالی هنگام خروج از زمین نشان داد، دوباره شاهد درگیری پشت نیمکت دو تیم بودیم.

7655