سه امتیاز شیرین برای شاگردان تن هاگ در شب ده نفره شدن

سه امتیاز شیرین برای شاگردان تن هاگ در شب ده نفره شدن

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و کریستال پالاس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را شیاطین سرخ با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساندند و موفق شدند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد این بازی را خیلی خوب شروع کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی بازی یک ضربه پنالتی به دست بیاورد. برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پشت این توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد و به این ترتیب در دقیقه 7 مسابقه، منچستر یونایتد موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. نیمه اول بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود منچستر یونایتد به پایان رسید.

در نیمه دوم، در دقیقه 62 مارکوس راشفورد موفق شد برای شیاطین سرخ گلزنی کند. او روی پاس لوک شاوو گل دوم را برای شاگردان اریک تن هاگ به ثمر رساند و به این ترتیب منچستر یونایتد با دو گل جلو افتاد. در دقیقه 70 کارلوس هنریکه کاسمیرو با کارت قرمز داور مواجه شد و منچستر یونایتد در این بازی ده نفره شد. در ادامه کار در دقیقه 76، جفری شلوپ برای کریستال پالاس گلزنی کرد و بازی دو بر یک شد و در نهایت با همین نتیجه هم به پایان رسید.

تماشای خلاصه بازی منچستر یونایتد 2-1 کریستال پالاس

1470