رونمایی از ماجرای عجیب استقلال با کاوه رضایی/ توافق سه‌جانبه‌ای که هوا شد!

رونمایی از ماجرای عجیب استقلال با کاوه رضایی/ توافق سه‌جانبه‌ای که هوا شد!

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که احتمالا تا 72 ساعت آینده تکلیف کاوه رضایی مشخص خواهد شد، روایت عجیبی درباره جزئیات حضور او در تراکتور منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی به امید پوشیدن مجدد پیراهن استقلال، دوباره به لیگ برتر بازگشت اما پر بودن فهرست بزرگسالان این تیم و ناکامی مدیران وقت باشگاه در خالی کردن فهرست باعث شد که کاوه امکان بازی برای استقلال را پیدا نکند و نهایتا راهی تراکتور شود.

در حالی که امروز کمیته تعیین وضعیت به ماجرای قرارداد رضایی با تراکتور ورود کرد، شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که مدیران سابق استقلال، به عجیب‌ترین شکل ممکن با این بازیکن قرارداد بسته‌اند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بر اساس یک توافق سه‌جانبه بین باشگاه استقلال، کاوه رضایی و باشگاه تراکتور، قرار شد که رضایی با دریافت مبلغی بین 10 تا 15 میلیارد تومان برای نیم‌فصل راهی تراکتور شود و در نیم‌فصل هم با دریافت مبلغی مشابه به استقلال برگردد!

این وسط یک ادعای عجیب مطرح شده که فوتبالی نمی‌تواند نه آن را تایید و نه باور کند. بر اساس این ادعای تایید‌نشده که عجیب و غیرقابل باور هم هست، نحوه پرداخت قرارداد کاوه رضایی در دوران حضورش در تراکتور به این شیوه بوده که ظاهرا باشگاه استقلال تقبل کرده 10 میلیارد تومان از 15 میلیارد تومان این بازیکن برای نیم‌فصل اول را پرداخت کند و پرداخت 5 میلیارد مابقی به عهده تراکتور باشد!

ادعایی که باید دید مدیران تراکتور و استقلال آن را تایید می‌کنند یا نه. 

جدا از آنکه چرا استقلال باید برای بازیکنی که در تراکتور بازی می‌کند، چنین پولی پرداخت کند، بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که طبق ادعای خبرگزاری فارس، در تفاهم‌نامه رضایی ( احتمالا با استقلال) بندی وجود دارد که به موجب آن اگر کاوه رضایی در نیم فصل به استقلال برنگردد، باید حدود 20 میلیارد تومان دریافت کند!

در شرایطی که نقدهای زیادی به دوران مدیریت مصطفی آجورلو وارد است، حالا برخی قراردادهای بسته شده در دوران او، می‌تواند سوژه جدیدی برای ادامه انتقادها از مدیرعامل سابق استقلال باشد.

برگردیم سر ماجرای کاوه. بحث بازگشت او به استقلال در نیم‌فصل صحت داشت اما به نظر می‌رسد چون مدیران هر دو باشگاه استقلال و تراکتور تغییر کرده‌اند و فتح‌الله‌زاده و نصیرزاده جای آجورلو و بهتاج آمده اند، توافق بین دو باشگاه هم اعتبارش را از دست داده و به همین دلیل پای کمیته وضعیت فدراسیون به این ماجرا باز شده است.

باید دید در نهایت ماجرای کاوه رضایی و استقلال و تراکتور به کجا خواهد انجامید.

1984