وقتی سیاوش یزدانی ترک عادت نمی‌کند!

وقتی سیاوش یزدانی ترک عادت نمی‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- مسئولان باشگاه استقلال به دلیل حواشی تکراری سیاوش یزدانی اقدام به فسخ قرارداد او کردند.

به گزارش فوتبالی، استقلالی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی تا به این لحظه خرید خاصی نداشته‌اند و علتش هم عدم توافق با سیاوش یزدانی است. در حالی که آبی‌ها نیاز داشتند جایی در لیست تیمشان خالی کنند اما یزدانی حاضر به فسخ قرارداد نشد تا مسئولان باشگاه مجبور به فسخ یکطرفه آن شوند.

سیاوش یزدانی در حالی با نظر ساپینتو در لیست خروج استقلال قرار گرفت که طی نیم‌فصل اول لیگ جاری حواشی عجیبی برای خود و تیمش ایجاد کرده بود. البته این موضوع در داستان یزدانی و استقلال تکراری است؛

او پیش از این نیز در دوره حضور محمود فکری با این سرمربی دچار اختلاف شد و در حالی که قلم قرمز روی نام خود را می‌دید اما تغییرات نیمکت استقلال در آن مقطع منجر به ادامه حضور این مدافع در جمع آبی‌ها شد.

نکته جالب ماجرا آنجاست که سیاوش یزدانی در یک گفت و گوی تصویری جنجالی، درباره بخشی از مشکلاتش در دوران فکری گفته وبود: «بعد از اینکه کمی تمرین میکردم به رختکن می‌رفتم اگر به من گفتند چرا میروی؟ می‌گفتم به اندازه پولی که به من دادید، تمرین می‌کنم."

این روایت، به شکل دیگری توسط یکی دیگر از مربیان استقلال در دوران محمود فکری تکرار شده و او در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های چاپ امروز داشته، گفته است: «به او می‌گفتیم سیاوش به خودت برس هرچقدر خوب کار کنی اگر برخی رفتارها ادامه داشته باشد، خودت آسیب می‌بینی و دودش در آینده به چشم خودت می‌رود اما او به ما می‌گفت سلطان من هرچقدر پول بگیرم بازی می‌کنم! ما دیگر چه چیزی بیشتر از اینها می‌توانستیم به یک جوان بیست و هفت‌هشت ساله بگوییم؟»

سیاوش یزدانی پس از درگیرشدن با ریکاردو ساپینتو نشان داد ترک عادت نکرده و بر همین اساس این سوال پیش می‌آید که آیا باز هم مسائل مالی باعث این رویکرد مدافع استقلال شده است؟ جواب منفی است. چرا که بر اساس اظهارات مصطفی آجورلو مشخص شد رقم قرارداد یزدانی 12 میلیارد + 11 میلیارد آپشن بوده و با این حال او باز هم به رفتارهای خود ادامه داده است.

یزدانی در دوران حضور در استقلال زیر نظر سه مربی یعنی محمود فکری، فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو کار کرده بود که در این بین با فکری و ساپینتو دچار مشکل شد. البته در زمان هدایت فرهاد مجیدی به دلیل سربازی مجبور به ترک استقلال شد تا مشخص نشود اگر در این تیم می‌ماند آیا همین سناریو را پیش می‌برد یا خیر چرا که همان فصل در ملوان حواشی مشابهی با مازیار زارع پیدا کرده بود.

6442