رونمایی از دو قرارداد فضایی! در استقلال

رونمایی از دو قرارداد فضایی! در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- درباره قراردادهای عجیب 2 بازیکن، روایتهای فوق‌العاده عجیبی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که شایعات نسبتا زیادی درباره احتمال خروج حداقل 3 بازیکن از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی منتشر شده بود اما تنها بازیکنی که استقلال با او قطع همکاری کرد، سیاوش یزدانی بود.

گفته می‌شود با توجه به رقم بالای قراردادهای برخی بازیکنان استقلال، آنها حتی در صورت بازی نکردن در این تیم، انگیزه‌ای برای جدایی از این تیم ندارند و گویا یکی از دلایلی که تلاش علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش برای خلوت کردن فهرست استقلال به جایی نرسیده، همین موضوع بوده است.

در چنین شرایطی، روزنامه خبرورزشی روایت جالبی درباره این موضوع منتشر کرده و نوشته است: یکی از مهاجمان استقلال با پیشنهاد از یکی باشگاه‌ها مواجه می‌شود و وقتی به او می‌گویند چرا جدا نمی‌شوی؟ می‌گوید آن‌ها به من پیشنهاد 4 میلیاردی دادند در حالی که قرارداد من با استقلال 18 میلیارد است. این رقم برای بازیکنی است که در استقلال روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشیند!

این روزنامه، طبیعتا به این نکته اشاره نکرده که 18 میلیارد، رقم قرارداد کدام یک از مهاجمان استقلال است.

روزنامه فرهیختگان هم در شماره امروزش از یکی دیگر از قراردادهای عجیب بسته‌شده در استقلال رونمایی کرده است.

بر اساس این گزارش،  مبلغ قرارداد پایه این بازیکن( نام او رسانه‌ای نشده است) 12 میلیارد تومان برای این فصل است و جدا از آن چند آپشن از جمله 3 میلیارد تومان در صورت رضایت مدیرعامل، 3 میلیارد تومان برای حق مسکن و 2 میلیارد تومان هم در‌صورتی‌که در 40 درصد دیدارهای این فصل نام این بازیکن در لیست 18‌نفره(و نه ترکیب اصلی!) قرار گیرد نصیبش می‌شود که عملا مبلغ قرارداد را به 20 میلیارد تومان رسانده است.

عجیب‌تر از اینکه قرارداد این بازیکن 2‌ساله بوده و برای فصل بعد او پایه 21 میلیارد تومانی را بجز آپشن‌ها در قراردادش گنجانده است که افزایشی نزدیک به 80 درصدی خواهد داشت.

1984