فتح‌الله‌زاده: ساپینتو یک بازیکن سطح بالا را به من معرفی کرده است

فتح‌الله‌زاده: ساپینتو یک بازیکن سطح بالا را به من معرفی کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر در خصوص روند مذاکرات این تیم برای جذب یک بازیکن خارجی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص روند جذب بازیکن خارجی برای آبی ها در برنامه فوتبال برتر گفت:” آقای ساپینتو یک بازیکن سطح بالا را به ما معرفی کرده است، من هم چهار بازیکن را به او معرفی کردم. ما مشکلی برای توافق با بازیکن نداریم. ما امشب صحبت‌هایمان را تمام و فردا کارهای لازمه را نهایی می کنیم. به امید خدا هم یک بازیکن خوب می گیریم.”

مدیرعامل استقلال همچنین در خصوص انتقاداتی که به بازیکنان تیم وارد می‌شود واکنش نشان داد:” بعضی ها دارند کم لطفی می‌کنند. وقتی به آقای ساپینتو گفتم چه کسی را نمی خواهد او گفت به همه نیاز دارم. خب ما بازیکنان خوبی داریم که ساپینتو به همه آنها نیاز دارد. ما دو بازیکن می خواستیم که تیم را بالانس کنیم اما به نظر من همین یک بازیکن را هم بتوانیم جذب کنیم، تیم بالانس می‌شود.”

فتح‌الله‌زاده خودش را یک بازیکن‌شناس هم نشان داد:” من یک هافبک را به آقای ساپینتو معرفی کردم که در یکی از لیگ های معتبر ۱۵ گل زده است. اسم لیگ را نمی توانم بگویم اما در یکی از لیگ های معتبر بوده است!"

۷۷۶۸