فتح‌الله‌زاده: پانزده روز قبل از برکناری آجورلو، او را مطلع کرده بودم

فتح‌الله‌زاده: پانزده روز قبل از برکناری آجورلو، او را مطلع کرده بودم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل فعلی استقلال ادعای بی اطلاعی آجرلو از برکناری اش و گرفتن ۴۰۰ هکتار زمین برای استقلال را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده با رد ادعای بی اطلاعی آجرلو از برکناری‌اش در برنامه فوتبال برتر گفت:" بنده خودم ۱۵ روز قبل از اینکه آجورلو برکنار شود به او اطلاع دادم که می خواهند شما را بردارند و به من پیشنهاد دادند برای مدیرعاملی استقلال. من روی مرام این کار را کردم و کسی واقعا اینکار را نمی کند. بعد از اینکه پیشنهاد را رد کردم به آقای پولادگر گفتم که اول، دوم و سوم آقای آجورلو، چهارم اگر مشکلی بین ایشان و آقای وزیر بود او برای من حرمتی قائل است و من شاید بیایم."

فتح‌الله‌زاده با ادامه حالت برافروختگی اش روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر گفت :” به من گفتند به این نتیجه رسیده ایم که این تغییر باید رخ دهد و من به محض اینکه از جلسه آمدم بیرون این موضوع را به آجورلو اطلاع دادم. چه کسی اینکار را می کند؟ بیایید دروغ نگوییم.”

فتح‌الله‌زاده که دل پری از صحبت های آجورلو داشت در ادامه برنامه گفت:” من می‌گویم بیاییم روبرو صحبت کنیم اما آقای آجورلو فرار می‌کند. اگر ۱۰۰۰ میلیارد تومان آوردید، چرا پول ساپینتو و استراماچونی را ندادید؟ بله استقلال باید خرج کند اما نه مثل اینکاری که شما کردید. اگر خواستید کلنگ بزنید پس قراردادش کجاست؟ شما می خواستید کلنگ بزنید، بدون قرارداد می خواستید این کار را انجام بدهید؟ باید مجوز بگیریم.”

۷۷۶۸