رونالدو بالاخره جت شخصی خود را فروخت

رونالدو بالاخره جت شخصی خود را فروخت

پایگاه خبری فوتبالی - در ماه ژولای خبر رسید که کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته که جت شخصی خود را به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو مالکیت هواپیمای شخصی مدل "گالف استریم جی -200" را در اختیار داشت که در سال 2015 برای خریدنش 20 میلیون یورو پرداخته بود. حالا و پس از چند ماه، بالاخره رونالدو توانسته برای هواپیمای شخصی خود مشتری پیدا کند هر چند که در حال حاضر هویت خریدار یا مبلغ پرداختی مشخص نیست. این هواپیمای شخصی در مستند زندگی جورجینا رودریگز نیز به تصویر کشیده شده بود و فقط 250 تا از آن در کل دنیا وجود دارد.

این مدل که رونالدو و خانواده اش  مورد استفاده قرار می دادند، در سال 1999 برای اولین بار تولید شد و آخرین نمونه از آن در سال 2011 تولید شد. این جت شخصی گنجایش ده نفر را دارد و می تواند به سرعت 900 کیلومتر بر ساعت برسد و تمام امکانات لازم نظیر یخچال، مایکروفر، وایفای و ... را در اختیار صاحبان خود قرار می دهد.

رونالدو به مدت هفت سال از این هواپیمای شخصی به عنوان وسیله نقلیه استفاده کرد و البته در زمان هایی که به آن نیازی نداشت، این هواپیمای شخصی را اجاره می داد. قیمت اجاره این جت شخصی بین ساعتی 6 تا ده هزار یورو بود. خدمه این جت شخصی را سه خلبان و دو مهماندار تشکیل می دادند. کریستیانو و جورجینا از این جت شخصی برای سفر به عربستان و انتقال به النصر استفاده کرده بودند.

رونالدو تصمیم گرفت که این هواپیمای شخصی را بفروشد تا یک مدل بزرگ تر را بخرد. در حقیقت در زمانی که رونالدو در سال 2015 این هواپیمای شخصی را خرید فقط یک فرزند داشت اما حالا تعداد افارد خانواده اش گسترش پیدا کرده است و با در نظر گرفتن دو بادیگارد، تعداد اعضای خانواده به 9 می رسد که گاهی نیز ممکن است دوستان، اشپز یا کارمندان سوار هواپیما شوند و به همین خاطر گنجایش این هواپیما برای انها کافی نبود.

4125