پاسخ منفی شارلوا به استقلال و اتحاد کلبا؛ حسین‌زاده فروشی نیست

پاسخ منفی شارلوا به استقلال و  اتحاد کلبا؛ حسین‌زاده فروشی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که جدایی علی قلی‌زاده از شارلوا قطعی شده، قرار نیست این باشگاه، دیگر بازیکن ایرانی‌اش را هم از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات زمستانی، نامش سوژه گمانه‌زنی‌های مختلفی شد. البته که قبل از شروع نقل و انتقالات زمستانی هم این بازکن به اتحاد کلبا – تیمی که فرهاد مجیدی هدایتش را به عهده دارد – لینک شده بود و در طی چند هفته گذشته هم برخی رسانه‌ها از احتمال بازگشت حسین‌زاده به استقلال خبر دادند منتهی حسین‌زاده نه به لیگ برتر برخواهد گشت نه اینکه دوباره شاگرد فرهاد مجیدی خواهد شد.

او در مصاحبه امروزش با یکی از روزنامه‌ها، پیشنهاد اتحاد کلبا را تایید کرده و گفته که تصمیم داشت لیگ بلژیک را به مقصد لیگ امارات ترک کند منتهی در شرایطی که اتحاد کلبا به صورت رسمی خواهان جذب او شده بود، مدیران شارلوا با جدایی او موافقت نکردند.

حسین‌زاده پیشنهاد استقلال را هم تایید کرده است. صحبتهای او را بخوانید:" واقعیتش را بخواهید با توجه به شرایط سختم در اینجا تصمیم داشتم دوباره به ایران بازگردم و کنار خانواده‌ام به فوتبال ادامه دهم. در مورد پیشنهاد هم باید بگویم از چند باشگاه لیگ برتری مخصوصا استقلال با مدیربرنامه‌هایم صحبت‌هایی انجام شد، خودم هم دوست داشتم که به ایران برگردم اما باشگاه با انتقالم موافقت نکرد، در حال حاضر هم بعید می‌دانم این اتفاق حالا حالاها رخ بدهد."

1984