جنگ دستکش‌ها در ورزشگاه آزادی! / بیرانوند یا پورحمیدی؟

جنگ دستکش‌ها در ورزشگاه آزادی! / بیرانوند یا پورحمیدی؟

پایگاه خبری فوتبالی - جدال دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز حساسیت‌های خودش را دارد و برای سرمربیان هر دو تیم حائز اهمیت است.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از مهم‌ترین رقابت‌های دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک درون دروازه این دو تیم باشد.

جایی که علیرضا بیرانوند با ۱۱ کلین شیت در صدر جدول کلین شیت گلرهای لیگ برتر ایستاده است. دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس اما پشت سر خود یک گلر بی ادعا را می‌بیند؛ حسین پورحمیدی!

دروازه‌بان اول آلومینیوم اراک در فصل جاری ستاره تیمش بوده و توانسته است در فصل جاری ۱۰ بار کلین شیت کند. با توجه به بضاعت دفاعی تیم آلومینیوم اراک و شرایط این تیم، می‌توان گفت که پورحمیدی عملکرد فوق العاده ای داشته است. این گلر کم اشتباه در فصل جاری زیر نظر مهدی رحمتی یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر پوست انداخته و تبدیل به دروازه‌بان ششدانگی شده است.

رقابت علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی نیز در نوع خود جالب خواهد بود؛ اولی سعی می‌کند به دوازدهمین کلین شیت خود در فصل جاری دست پیدا کند. دومی نیز تلاش می‌کند به علیرضا بیرانوند برسد و به تنهایی صدرنشین جدول کلین شیت گلرهای لیگ برتر شود. تردیدی هم وجود ندارد عملکرد هر یک از این دو دروازه‌بان برتر لیگ، بهتر باشد به احتمال فراوان ۳ امتیاز بازی به حساب تیمش واریز خواهد شد.

یحیی گل محمدی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز همچون تمامی دیدارهای گذشته پرسپولیس روی تجربه و توانمندی علیرضا بیرانوند حساب باز کرده است. سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند روی گل استثنایی فولاد خوزستان نیز بیرانوند کاری نمی‌توانست انجام دهد و یک گل لالیگایی خورد.

مهدی رحمتی نیز برای گرفتن حداقل امتیاز یا حتی پیروزی برابر پرسپولیس، بیش از هر بازیکن دیگری به درخشش حسین پورحمیدی فکر می‌کند!

6963