کامبک خوردن لیورپول و حذف از جام حذفی انگلیس

کامبک خوردن لیورپول و حذف از جام حذفی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در دور چهارم از رقابت های جام حذفی انگلیس، لیورپول و برایتون در ورزشگاه امریکن اکسپرس کامیونیتی که ورزشگاه خانگی تیم برایتون است به مصاف هم رفتند و در نهایت برایتونی های میزبان موفق شدند با نتیجه دو بر یک در این بازی به پیروزی برسند و راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی شاگردان کلوپ اصلا عملکرد جالبی نداشتند چرا که آن ها نتوانستند نتیجه بازی را حفظ کنند و شکست خوردند. گل اول این بازی توسط لیورپولی ها زده شد. هاروی الیوت در دقیقه 30 بازی روی پاس محمد صلاح موفق شد دروازه برایتون را باز کند و به این ترتیب گل اول بازی به ثمر رسید. در ادامه کار برایتونی ها به خودشان آمدند و سعی کردند که نتیجه بازی را برگردانند و در نهایت هم موفق شدند این کار را انجام دهند.

در دقیقه 39 بازی، لوئیس دانک روی پاس طارق لمپتی گل اول را برای برایتون به ثمر رساند. نتیجه تساوی یک بر یک تا اواخر بازی پا بر جا بود تا این که برایتون در دقیقه پایانی بازی موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. این گل توسط کارو میتوما به ثمر رسید.

شاگردان کلوپ از جام حذفی انگلیس حذف شدند. آن ها که امیدی به قهرمانی در لیگ برتر ندارند اکنون از FA Cup نیز کنار رفته اند.

خلاصه بازی برایتون 2-1 لیورپول

1471