عکس؛ کیک تولد و پیام اینستاگرامی نامزد رونالدو برای تولد 29 سالگی‌اش

عکس؛ کیک تولد و پیام اینستاگرامی نامزد رونالدو برای تولد 29 سالگی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو 29 ساله شد و به همین مناسبت در عمارتی که ستاره پرتغالی در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی دارد، یک جشن ویژه برای جورجینا برگزار شد و به این ترتیب نامزد کریستیانو رونالدو 29 سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش فوتبالی، در این تصویر می بینیم که برای جشن تولد 29 سالگی جورجینا رودریگز یک کیک 3 طبقه آماده شده است. جورجینا رودریگز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام درباره تولد 29 سالگی خود نوشت:" 29 سالگی ام با تمام آدم هایی که با تمام وجود دوستشان دارم به پایان رسید. از خدا بی نهایت برای همه چیز سپاسگزارم. از همه شما ممنونم که وقت گذاشتید و تبریک گفتید و برایم پیام های محبت آمیز فرستادید"

کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا رودریگز فصل جدیدی از زندگی را در عربستان شروع کرده اند. آن ها تا پیش از این جایی غیر از اروپا زندگی نکرده بودند و اکنون در کنار هم راهی آسیا شده اند و جورجینا رودریگز اولین جشن تولد خود را در کشور عربستان جشن گرفت.

تولد کریستیانو رونالدو هم نزدیک است و ستاره پرتغالی به زودی قرار است 38 ساله شود. او در این سن سالانه 200 میلیون یورو دستمزد از النصر عربستان دریافت می کند.

1470