سرنوشت استقلال و یزدانی چه خواهد شد؟

سرنوشت استقلال و یزدانی چه خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فسخ یک‌طرفه استقلال با سیاوش یزدانی در دقایق پایانی نقل و انتقالات زمستانی حرف و حدیث‌های فراوانی به همراه داشته است.

به گزارش فوتبالی، فسخ‌های یک‌طرفه در دنیای فوتبال همواره با پیچیدگی و حواشی بسیاری همراه بوده با این حال استقلال که در روز پایانی نقل و انتقالات برای خالی کردن لیست خود فرصتی نداشت، تصمیم گرفت با فسخ کردن یک‌طرفه قرارداد سیاوش یزدانی وارد یک چالش جدی شود.

طبق پیگیری خبرنگار فوتبالی، آبی‌ها در فاصله ده دقیقه تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، قرارداد یزدانی را فسخ و با ارسال نامه به سازمان لیگ، این سازمان را از اقدام خود مطلع کرده تا یک جای خالی در لیست این تیم باز شود.

باید دید آبی‌ها در صورتی که با شکایت یزدانی در کمیته وضعیت روبرو شوند چه استدلالی ارائه خواهند کرد چرا که اگر یزدانی پیروز جنگ حقوقی با استقلال شود، آبی‌ها باید به این بازیکن خسارت دهند. البته که کمیته وضعیت در صورتی که درخواست شکایتی از مدافع پیشین استقلال دریافت نکند قطعا به ماجرای این بازیکن با استقلال ورود نخواهد کرد. 

با توجه به اینکه قرارداد یزدانی در فصل دوم وابسته به رضایت استقلال از عملکرد اوست، در صورت اینکه کار یزدانی با این به کمیته وضعیت کشیده شود و استقلال بازنده این جنگ حقوقی شود، فتح‌الله‌زاده فقط باید قرارداد این فصل یزدانی – حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان – را به او پرداخت کند.

یزدانی هم از آنجا که پیش از به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات با فسخ شدن قراردادش توسط استقلال بازیکن آزاد شده، می‌تواند به یکی از تیم‌های خواهان خود که احتمالا سپاهان است، بپیوندد. 

۷۷۶۸