آلومینیوم سه - صنعت نفت یک/ پیروزی اراکی‌ها بدون سرمربی

آلومینیوم سه - صنعت نفت یک/ پیروزی اراکی‌ها بدون سرمربی

مشاهده خلاصه بازی

هفته هفدهم لیگ برتر

جمعه 7 بهمن

آلومینیوم - صنعت نفت ساعت 14

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: کوپال ناظمی، حسن انتظاری، احد سلطانی، داور چهارم: شبیر بهروزی


ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن، اسماعیل شریفات، سید محمد احسان حسینی


ترکیب صنعت نفت‌آبادان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، سباستین پیریز، حکیم نصاری، طالب ریکانی، محمدرضا جلیل مزهر، حسین سنگیرگیر، محمد قنبری، فردین یوسفی

اخطارها:
علیرضا نقی‌زاده (22) آلومینیوم
حکیم نصاری (22) صنعت نفت

شرح گل:
آلومینیوم یک – صنعت نفت صفر (دقیقه 24: محمدرضا آزادی): ارسال کرنر بازیکنان آلومینیوم به روی دروازه، با خطای حسین سنگرگیر به روی آزادی همراه شد و داور بلافاصله یک خطای پنالتی برای میزبان اعلام کرد. خود آزادی پشت این توپ ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه بان، گل نخست بازی را به ثمر رساند.
آلومینیوم دو – صنعت نفت صفر (دقیقه 45+2: هانسل زاپاتا): در شرایطی که صنعت نفت برای زدن گل تساوی روی دروازه حریف خیمه زده بود، پرتاب اوت بازیکنان این تیم پس از چند رفت و برگشت، در محوطه جریمه آلومینیوم به محمدرضا آزادی رسید. این بازیکن نیز با یک دفع توپ محکم، توپ را به میانه میدان فرستاد و هانسل زاپاتا که تک و تنها روی قوس مرکز میدان ایستاده بود، با فراری تند و تیز و در شرایطی که از وسط زمین تک به تک شده بود و مدافعی از صنعت نفت را مقابلش نداشت، به سمت دروازه میهمان رفت و با یک شوت دیدنی، فرزین گروسیان را فریب داد و گل دوم اراکی ها را وارد دروازه حریف کرد.
آلومینیوم دو – صنعت نفت یک (دقیقه 55: میثم تهیدست): یک ارسال از سمت راست به روی دروازه آلومینیوم، با ضربه سر سباستین همراه شد. پورحمیدی این توپ را مهار کرد اما در برگشت توپ با برخورد به میثم تهیدست وارد دروازه شد تا آبادانی ها یکی از گل های خورده را جبران کنند.
آلومینیوم سه – صنعت نفت یک (دقیقه 83: محمدرضا آزادی): یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و در فاصله 25 متری نصیب اراکی ها شد. محمدرضا آزادی به سبک کریستیانو رونالدو پشت این توپ ایستاد و با یک شلیک تماشایی و شگفت انگیز، گل سوم تیمش را به ثمر رساند. گلی که می تواند یکی از زیباترین گل های این فصل لقب بگیرد.

دقایق حساس:
دقیقه 10: ارسال کرنر بازیکنان آلومینیوم به تیر دوم، با ضربه سر محمدرضا آزادی همراه شد و توپ در دهانه دروازه به احسان حسینی رسید که ضربه سر او را فردین یوسفی از روی خط برگشت داد و در ادامه نیز شوت قیچی برگردان هوشمند از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: روی اشتباه مدافعان آلومینیوم، توپ به طالب ریکانی رسید. این بازیکن از زاویه بسته با شوتی سهمگین دروازه اراکی ها را تهدید کرد که پورحمیدی با واکنشی به موقع این ضربه را دفع کرد. توپ در ادامه مجددا مقابل ریکانی قرار گرفت و شوت دوم او را باز هم پورحمیدی مهار کرد تا گلر اراکی ها ظرف چند ثانیه، دبل سیو دیدنی را انجام دهد.
دقیقه 40: صنعت نفت چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت پای چپ این بازیکن با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 42: شوت راه دور بازیکنان صنعت نفت را پورحمیدی به راحتی در آغوش گرفت.
دقیقه 50: ممی زاده پس از ورود به محوطه جریمه، با خطای جهان کهن سرنگون شد و داور یک خطای پنالتی به سود صنعت نفت اعلام کرد که پورحمیدی به زیبایی پنالتی طالب ریکانی را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.
دقیقه 62: شوت جهان کهن از پشت محوطه جریمه را گروسیان دفع کرد و در برگشت، اسماعیل شریفات دروازه حریف را باز کرد که به دلیل حضور این بازیکن در موقعیت آفساید، گل مردود اعلام شد.
دقیقه 80: ضربه کاشته طالب ریکانی با برخورد به مدافعان آلومینیوم، به شکل خطرناکی راهی کرنر شد. 

2636