سه امتیاز شیرین برای آرسنال و ادامه تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

سه امتیاز شیرین برای آرسنال و ادامه تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و بورنموث به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس، آرسنال و منچسترسیتی در کورس قهرمانی هستند و باید دید که در نهایت کدام یک از این تیم ها موفق می شود به قهرمانی برسد و جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را در فصل 2023/24 بالای سر ببرد.

البته آرسنالی ها برای قهرمانی نیاز به لغزش منچسترسیتی دارند چرا که آرسنال حالا با دو بازی بیشتر از منچسترسیتی، 83 امتیازی است. این در حالی است که منچستر سیتی 79 امتیاز دارد و اگر دو بازی عقب مانده خود را ببرد، صدرنشین جدول لیگ برتر انگلیس می شود.

در بازی آرسنال مقابل بورنموث بوکایو ساکا ( از روی نقطه پنالتی ) ، تروسارد و دکلان رایس سه گل تیم میکل آرتتا را به ثمر رساندند. میکل آرتتا نشان داده است که قصد عقب نشینی ندارد و به دنبال این است که قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد اما همانطور که گفته شد همه چیز صرفا در دستان او نیست و این قضیه به نتایج تیم گواردیولا هم بستگی دارد.

تماشای گل تروسارد

1470