استقلال چهار - ملوان صفر/ خروج از بحران به صرف کبابِ قو/ ملوانانِ دَبِل!

استقلال چهار - ملوان صفر/ خروج از بحران به صرف کبابِ قو/ ملوانانِ دَبِل!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با برتری چهارگله مقابل ملوان تا حدی از بحرانی که درگیر آن شده بود، خارج شد.

به گزارش فوتبالی، استقلال و ملوان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داشت و خوش‌شانس بود که روزبه چشمی در دقیقه 12 اجازه نداد ملوانی‌ها به گل اول بازی برسند تا در ادامه، نوبت به گلزنی همبازیانش برسد.

به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در ورزشگاه، تاثیر مثبتی روی ساپینتو و تیمش گذاشته چرا که استقلال بعد از مدتها نمایش نسبتا خوبی داشت و نتیجه این عملکرد خوب، زدن چهار گل به ملوان بود.

برد استقلال باعث شد که این تیم فعلا به رده سوم جدول برسد و ملوان هم که بعد از مدتها، بدون امتیاز از زمین خارج شد، در همان جایگاه دوازدهم قرار دارد.

هفته هفدهم لیگ برتر

پنجشنبه 6 بهمن

تیم داوری: سیدمهدی سیدعلی، محمد عطایی، علی‌اکبر نوری و علی بای

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی(50 - رضا میرزایی) و ارسلان مطهری.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، محمود مطلق‌زاده، مجید عیدی، صادق بارانی، پدرام قاضی‌پور، مهران احمدی، مسعود زائرکاظمینی، مهدی مومنی، سجاد بازگیر(46- عبدالله حسینی)

شرح گل: 

دقیقه 36: استقلال یک - ملوان صفر: روی یک پاس عرضی از سوی مهدی قایدی، پدرام قاضی‌پور مدافع ملوان در شرایطی که معتقد بود ارسلان مطهری روی او خطا کرده، به عجیب‌ترین شکل ممکن دروازه خودی را باز کرد.

گل به خودی بازیکن ملوان

دقیقه 44: استقلال دو - ملوان صفر: سعید مهری با یک پاس عرضی دقیق، محمد محبی را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت او جایی رفت که ایمان صادقی شانسی برای مهارش نداشت.

گل دوم استقلال به ملوان

دقیقه 73: استقلال سه - ملوان صفر: گل سوم استقلال، شبیه به گل اول این تیم بود. این بار هم یک پاس عرضی و عدم هماهنگی گلر و مدافع ملوان باعث شد که ارسلان مطهری ساده‌ترین کار ممکن برای باز کردن دروازه حریف را داشته باشد.

گل سوم استقلال به ملوان

دقیقه 87: استقلال چهار - ملوان صفر: ارسال یک توپ از سوی مهری با ضربه سر دیدنی چشمی همراه شد تا استقلال به گل چهارم برسد.

گل چهارم استقلال به ملوان

لحظات حساس:

دقیقه 12: روزبه چشمی در نقش فرشته نجات تیمش ظاهر شد و توپ را از روی خط برگرداند تا دروازه علیرضا رضایی خیلی زود باز نشود.

دقیقه 18: شوت سعید مهری با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه 60: در شرایطی که مهدی قایدی با دروازه ملوان تک به تک شده بود، توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت.

دقیقه 61: ایمان صادقی اجازه نداد که نام رضا میرزایی در بین گلزنان بازی ثبت شد و با یک واکنش خوب، ضربه زمینی او را مهار کرد.

اخطار: علیرضا خوشکفا و سعید کریمی(ملوان)، رافائل سیلوا و رضا میرزایی و روزبه چشمی(استقلال)

1984