بازگشت کاوه رضایی به استقلال/ در گروه واتساپی تراکتور خداحافظی کرد!

بازگشت کاوه رضایی به استقلال/ در گروه واتساپی تراکتور خداحافظی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- به احتمال زیاد، فردا کاوه رضایی به استقلال بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه‌‌اش اعلام کرده قصد جذب بازیکنی را دارد که هواداران استقلال بابت حضور او در تیمشان خوشحال خواهند شد.

در حالیکه از مهاجم اسبق منچسترسیتی و اورتون و ریکاردو آلوز هافبک خلاق تراکتور به عنوان گزینه‌های علی فتح‌الله‌زاده نام برده شده بود اما بدهی استقلال به استراماچونی باعث شده که این تیم امکان جذب بازیکن خارجی جدید نداشته باشد و درباره آلوز هم که گفته می شود بسیار بعید است تراکتور با جدایی او موافقت کند.

در چنین شرایطی و بر اساس شنیده‌های فوتبالی، به نظر می‌رسد کاوه رضایی بازیکن مورد نظر استقلال باشد. بازیکنی که از مدتها قبل بحث بازگشتش به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی مطرح بوده اما مشکل اینجاست که فهرست استقلال جای خالی ندارد و احتمالا به همین دلیل بود که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری امروزش، تاکید زیادی روی این داشت که یکی دو شاگردش باید از تیم جدا شوند تا برای جذب نفرات جدید باز شود.

گفته می‌شود امروز جلسه‌ای در تهران برگزار شده که بی‌ارتباط به بازگشت کاوه رضایی به استقلال نبوده و در صورتی که تا فردا، فهرست استقلال جای خالی پیدا کند، احتمالا کاوه به این تیم برخواهد گشت. 

البته توافق اول فصل هم همین بود که کاوه رضایی در نیم فصل دوم به استقلال بازگردد و این اتفاق هم به احتمال زیاد طی همین یکی دو روز آینده خواهد افتاد. پس از درخشش کاوه رضایی در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر و گلی که این بازیکن مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، مطمئنا طرفداران تراکتور از این اتفاق خوشحال نخواهند شد. 

طبق شنیده‌ها کاوه در گروه واتساپی بازیکنان تراکتور از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده و فردا آبی‌پوش خواهد شد. البته همانطور که گفته شد مسئله اصلی برای استقلال پر بودن لیست این تیم است که باید دید مدیران این تیم نام چه کسی را از لیست خود خارج خواهند کرد تا مقدمات برای بازگشت رضایی فراهم شود.

1984