سعید مهری: "مستحق باخت نبودیم / کارشناسان درباره صحنه‌ها نظر بدهند"

سعید مهری: "مستحق باخت نبودیم / کارشناسان درباره صحنه‌ها نظر بدهند"

پایگاه خبری فوتبالی-بازیکن تیم استقلال گفت: ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، اما واقعاً امروز خیلی حیف شد و نتوانستیم برنده شویم.

به گزارش فوتبالی، سعید مهری پس از شکست استقلال مقابل سپاهان با نتیجه 2 بر یک، اظهار داشت: واقعاً باورم نمی‌شود که این بازی را باختیم. همه بچه‌ها باورشان نمی‌شود. بازی وقتی با نتیجه یک بر یک بود، بچه‌ها ناراحت بودند که چرا نباید این بازی را ببریم. اما واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. ما خیلی بازی خوبی را انجام دادیم، اما حیف شد. امیدوارم که صحنه‌ها را نیز کارشناسان نظر بدهند. من دور بودم نظری ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد دروازه بان تیم چیست، گفت: علیرضا خودش را ثابت کرده است. او یکی از گلرهای خوب ایران است. شوت خوب از بازیکن سپاهان وارد دروزه شد. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. خیلی تیم ما امروز خوب بازی کرد و شایسته برد بودیم. 

مهری در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: در این چند بازی اخیر بالاخره تیم فرسایشی است، هر تیمی ممکن است در یک مقطعی افت داشته باشد اما این افت شرایط بازی ما یک طوری نیست که تیم ما ضعیف بشود. ما خیلی خوب بازی می‌کنیم، اما واقعاً امروز خیلی حیف شد و نتوانستیم برنده شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که این باخت‌ها شروع یکسری حواشی خاصی برای استقلال دارد، نظر شما در این باره چیست،‌گفت: حواشی که همیشه وجود دارد. ما باید خودمان مدیریت کنیم. بعد تیم‌های بزرگ همیشه همین است. همیشه از این تیم‌ها  انتظار برد و نتیجه خوب دارند. ان‌شاءالله بتوانیم جبران کنیم. شرمنده هواداران شدیم، اما این را بدانند که هیچکسی در این تیم کم نمی‌گذارد واقعاً این بازی هم خیلی خوب بازی کردیم، اما حیف شد.

۹۰۹۸