پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال فردا به بازداشتگاه می‌رود

پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال فردا به بازداشتگاه می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز برای پاسخگویی به اتهام خود در مورد آزار جنسی به یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا، به اسپانیا سفر کرده است.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در روز 30 دسامبر رخ داد یعنی زمانی که این بازیکن رفتارهای ناخوشایندی را در یک باشگاه شبانه ارائه داد و به همین خاطر روز جمعه باید در دادگاه حضور پیدا کند و در مورد اقدامات خود پاسخگو باشد.

آلوز فردا در ابتدا به عنوان "فرد بازداشتی" در دادگاه شهادت خواهد داد و بعد از آن به بازداشتگاه منتقل می شود تا به خاطر رفتارهای غیراخلاقی مورد بازجویی قرار بگیرد. آلوز از دیروز به اسپانیا سفر کرده است. در حقیقت وکلایش در دو هفته اخیر با مقامات پلیس در تماس بوده اند و حالا دنی باید به عنوان متهم در دادگاه حضور پیدا کند.

فردا قرار است که پلیس اسپانیا از دنی آلوز عکس بگیرد و DNA این بازیکن را به عنوان یک مجرم ثبت کند. بعد از آن روند پلیسی طی خواهد شد. باید دید که آیا برای آزادی موقت دنی الوز وثیقه در نظر گرفته می شود یا پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال مجبور به انتقال به بازداشتگاه می شود.

دنی آلوز در اظهارات خود هر گونه آزار جنسی را رد کرده است. وی اظهار داشت:" در باشگاه شبانه حضور داشتم و در حال جشن گرفتن بودم. خیلی متاسف هستم اما زنی از که من شکایت کرده را نمی شناسم. هرگز دیگران را ازار نداده ام."

آلوز در باشگاه پوماس مکزیک عضویت دارد و نمی داند که آیا می تواند در بازی بعدی باشگاه مکزیکی حضور داشته باشد یا نه.

4125