بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس از نظر فردیناند

بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس از نظر فردیناند

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال با هدایت میکل آرتتا در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و شرایط تیم او به شکلی بوده است که توپچی های لندن در حال حاضر با 8 امتیاز بالا تر از منچستر سیتی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، ریو فردیناند اسطوره و مدافع سابق منچستر یونایتد که در این روز ها تحلیلگر برنامه های تلویزیونی است. در گفت و گو با پادکست VIBE With FIVE درباره این که از نظرش در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس، کدام بازیکن، بهترین عملکرد را داشته است و بهترین بازیکن بوده است، گفت:" مارتین اودگارد بهترین بازیکن فصل برای من است. در مورد من اشتباه قضاوت نکنید. هالند عالی کار کرده است. اگر هالند به گلزنی ادامه دهد اما آرسنال قهرمان شود، اودگارد برای من بازیکن فصل است."

در واقع ارلینگ هالند در این فصل که اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس است بسیار درخشان ظاهر شده و با زدن 21 گل تا اینجای کار آقای گل رقابت ها است اما نمی توان تاثیر مارتین اودگارد را در صدرنشینی آرسنال در لیگ برتر انگلیس نادیده گرفت و به همین دلیل فردیناند اودگارد را بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس می داند.

1471