خمز‌ باخت ولی همه را یاد تونی انداخت!

خمز‌ باخت ولی همه را یاد تونی انداخت!

پایگاه خبری فوتبالی - نحوه بازی تراکتور تحت هدایت پاکو خمز موجب شده تا این تیم، حتی بعد از باخت هم مورد تحسین تی‌تی‌ها قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور مدل اسپانیایی اگرچه نتوانست استقلال را برای دومین بازی متوالی شکست دهد، اما به گواه ادعای استقلالی‌ها حریف بسیار چغر و پرتلاشی بود که حسابی تیم ساپینتو را تحت فشار قرار داد و شاید اگر کم‌دقتی مدافعان این تیم‌ نبود، پاکو می‌توانست هر دو بازی را با برد پشت سر بگذارد.

تیم تحت هدایت پاکو باوجود حذف از جام حذفی، توسط هواداران سخت‌گیر تراکتور مورد تحسین قرار گرفته است. 

پرشورها به طرق مختلف حمایت خود را از سرمربی اسپانیایی اعلام کرده‌اند و معتقدند با این سبک و سیاق، تیم‌ پاکو می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها باشد و باید پشت این تیم ایستاد. کار به جایی رسیده که تی‌تی‌ها، پاکو خمز را با سرمربی محبوب و گذشته خود، تونی اولیویرا مقایسه می‌کنند تا مشخص شود پاکو تا چه حد این روزها مطلوب تراکتوری‌هاست.

آخرین باری که تراکتور توانست با یک مربی خارجی استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، تونی اولیویرا هدایت تیم تبریزی را به عهده داشت و هواداران تراکتور امیدوارند پاکو خمز همانطور که در بازی رفت توانست از سد استقلال بگذرد، در بازی برگشت هم که چند ماه دیگر برگزار خواهد شد، بتواند تیم تهرانی را در لیگ، دبل کند.

1997