مومنی: قایدی برای استقلال مهره بسیار اثربخشی است/ رفتار تیم رقیب به دور از بازی جوانمردانه بود

مومنی: قایدی برای استقلال مهره بسیار اثربخشی است/ رفتار تیم رقیب به دور از بازی جوانمردانه بود

پایگاه خبری فوتبالی - عضو هیات مدیره استقلال به تمجید از عملکرد مهدی قایدی مقابل تراکتور پرداخت و به صحبت‌های مسئولان باشگاه تراکتور واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص پیروزی آبی‌ها مقابل تراکتور در جام حذفی گفت: استقلال شب گذشته نمایشی از خود نشان داد که ثابت کرد شکست این تیم در تبریز تصادفی بوده است. استقلال به لحاظ تاکتیکی کاملا برتر از رقیب خود بود و موقعیتهای متفاوتی را هم بدست آورد که می‌توانست در وقت قانونی بازی را به نفع خود به پایان برساند.

وی افزود: همانطور که من قبل از بازی هم تأکید کرده بودم، آقای قایدی می‌تواند مهره بسیار اثربخشی برای استقلال باشد که در بازی با تراکتور هم این اتفاق افتاد و او دو پنالتی نصیب استقلال کرد. از مهدی قایدی و نام های دیگر در استقلال، هواداران انتظارات بیشتری دارند که بتوانند در مقاطع مهم عصای دست سرمربی و خوشایند هواداران باشند.

مومنی در واکنش به صحبتهای تراکتوری‌ها درباره نقش عوامل بیرونی در برد استقلال در بازی دیروز، چنین نظری داد: اولا اینکه استقلال هفته گذشته به همین تیم در تبریز باخت اما هیچ واکنش منفی برای کسی بوجود نیاورد و ظرفیت استقلال با توجه به سابقه و پیشین‌ ای که دارد برای همه مشخص است. مضاف بر اینکه هرکسی از باشگاه استقلال اگر در مورد داوری صحبت کند و ناروا باشد، حتما کمیته انضباطی برای او جریمه‌ای در نظر می‌گیرد. جا دارد کمیته انضباطی الان نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دهد. دو صحنه پنالتی را همه کارشناسان داوری دیده و تایید کرده‌اند. استقلال چندین و چند موقعیت عالی گلزنی داشت که می‌توانست آنها را تبدیل به گل بکند. به اعتقاد من این رفتار رقیب به دور از بازی جوانمردانه است که پیروزی استقلال را به اشتباهات داوری ربط بدهند. داور به اعتقاد من خیلی هم قاطعانه کارش را انجام داد . با اینکه تراکتور از ما جلو افتاده بود اما نتوانست از برتری خود دفاع کند و استقلال مقابل آنها کامبک زد.

از مومنی درباره بیانیه سازمان خصوصی‌سازی درباره احتمال تغییرات در هیات مدیره سرخابی پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که در بخش اقتصادی ضعیف عمل کردیم، ما که در بخش اقتصادی نیستیم. ما در بخش فنی فعالیت می کنیم و باید کسانی پاسخگو باشند که در بخش اقتصادی هستند. به هر جهت ما تا روزی که هستیم برای استقلال زحمت می‌کشیم و تلاش خودمان را می‌کنیم.

۷۷۶۸