نگاهی به تصمیم جنجالی ناظمی و کمکش؛ رعایت مو به موی قانون(ویدیو)

نگاهی به تصمیم جنجالی ناظمی و کمکش؛ رعایت مو به موی قانون(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم اعتراض شدید تراکتوری‌ها به قضاوت کوپال ناظمی و کمک‌هایش، به نظر می‌رسد تیم داوری بازی استقلال و تراکتور، روز موفقی را پشت سر گذاشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تراکتوری‌ها جدا از آنکه روی پنالتی‌های گرفته شده برای استقلال بحث داشتند که البته کارشناسان هر دو پنالتی را تایید کردند، نسبت به این قضیه هم شدیدا معترض بودند که چرا وقتی اخباری توانست پنالتی کوین یامگا را دفع کند، حسن انتظاری کمک داور بازی پرچم زد تا پنالتی مجددا تکرار شود.

نکته قابل توجه اینکه علیرغم اعتراض تراکتوری‌ها، به نظر می‌رسد تصمیم ناظمی و کمکش در تکرار پنالتی‌ها درست بوده است.

ویدیوی فوتبالی از جنجالی‌ترین صحنه بازی دیروز استقلال و تراکتور

در تصاویری که دوربین فوتبال از صحنه پنالتی‌ها گرفته، اخباری در هر ۴ پنالتی قبل از اینکه کوین یامگا به توپ ضربه بزند، از دروازه بیرون آمده و طبق قانون، داور باید دستور به تکرار پنالتی بدهد. اتفاقی که در فوتبال ایران چندان عرف نیست اما دیروز کوپال ناظمی و کمکش تصمیم گرفتند، قانون را مو به مو رعایت کنند.

در صحنه تکرار مجدد پنالتی هم با توجه به آنکه قبل از زدن پنالتی، محمد محبی وارد محوطه جریمه شد، ناظمی تصمیم گرفت پنالتی را تکرار کند و البته که یامگا باز هم موفق شد دروازه اخباری چهارباره جلو آمده را باز کند تا استقلال برنده این بازی جنجالی شود.

6621