شب جنجالی جناب سرهنگ بعد از خاطره خوش تبریز!

شب جنجالی جناب سرهنگ بعد از خاطره خوش تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - آیا کمک داور مسابقه جنجالی استقلال و تراکتور به بازیکن تراکتور گفته که سرهنگ نیروی انتظامی است؟

به گزارش فوتبالی، پس از باخت تراکتور به استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، موضوعی که خیلی تراکتوری‌ها را عصبانی کرده بود به اظهارنظر داور مسابقه برمی‌گردد. جایی که بازیکنان تراکتور متفق‌القول اشاره داشتند حسن انتظاری کمک داور بازی به هادی محمدی گفته سرهنگ نیروی انتظامی است و او را اخراج خواهد کرد.

اینکه کمک داور جنجالی این مسابقه دارای درجه سرهنگی نیروی انتظامی است حقیقت دارد ولی بعد از مسابقه گویا در جمع خصوصی اینطور عنوان شده که انتظاری هرگز به این موضوع اشاره نداشته است.

البته باتوجه به اینکه در صحنه مذکور به جز اکثر بازیکنان تراکتور، فرد دیگری حضور نداشته و شاید صرفا روزبه چشمی شاهد عینی این گفتگو باشد و باتوجه به ممنوعیت مصاحبه داوران بعد از بازی، نمی‌توان به صحت و سقم این موضوع به طور دقیق اشاره کرد ولی تراکتوری‌ها متفق‌القول به این موضوع اشاره داشته و از این کمک داور نظامی انتقاد کردند.

نکته جالب راجع به سرهنگ انتظاری اینکه وی در مسابقات المپیاد دانشجویی که تابستان امسال به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، سرمربی تیم فوتسال دانشگاه افسری امام حسن مجتبی(ع) بود که درنهایت نیز توانست همراه تیمش مقام اول مسابقات دانشجویی را از آن خود کند.

1997