وحید شمسایی: امیدوارم مباحث درون جلسه با تاج و اصولی اجرایی شود

وحید شمسایی: امیدوارم مباحث درون جلسه با تاج و اصولی اجرایی شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی پس از نشست امروز با مدیران فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خیلی خوبی برگزار شد که ریاست کمیته فوتسال و فدراسیون حضور داشتند. مباحث مربوط به مسابقات ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ صحبت کردیم. درباره قراردادها و اردوهای تدارکاتی صحبت کردیم. پلان‌های خودمان را مطرح کردیم که امیدوارم عملیاتی شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: آنچه برای سال ۲۰۲۳ روی کاغذ آمده است بازی دوستانه در ازبکستان و در شهریورماه با برزیل است. مسابقاتی است که صحبت شده و امیدواریم عملیاتی شود. مسابقات لیگ خودمان را داریم و سپس باشگاه‌های آسیا را داریم که امیدوارم AFC این کار را انجام دهد. ضمن اینکه جام ملت‌ها را در ۲۰۲۳ داریم. این مرحله انتخابی جام جهانی خواهد بود که فرایند برگزاری اردوها را مطرح کردیم. درباره جذب مربیان ایده پرداز صحبت‌های مفصل با آقایان تاج و اصولی کردیم.

شمسایی در پایان خاطرنشان کرد: همیشه گفتم با تمام وجود مسیرم را در مسیر فوتسال که وحید شمسایی را مطرح کرد ادامه می‌دهم و روزی هم که بروم آن را تقدیم نفر بعدی می‌کنم تا موفقیت حاصل شود.

2636