استقلال - تراکتور در حذفی؛ تا سه نشه بازی نشه!

استقلال - تراکتور در حذفی؛ تا سه نشه بازی نشه!

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال و تراکتور برای سومین بار در طول سال‌های اخیر در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی، پس از بازگشت تراکتور به لیگ برتر، دو تیم‌ تا بدینجا دو بار در جام حذفی به یکدیگر خورده‌اند که حاصل کار یک پیروزی برای استقلال و یک برد برای تراکتور بوده است؛ با این تفاوت که پیروزی تراکتور منتهی به کسب جام شده و اهمیت ویژه‌ای برای تی‌تی‌ها داشته است.

آخرین بازی حذفی بین دو تیم مربوط به فینال جام حذفی دوره ۹۹-۹۸ می‌باشد. جایی که تراکتور توانست با طوفان یک نیمه‌ای که موفق به ثمر رساندن سه گل شده بود، از سد استقلالِ مجیدی بگذرد تا برای دومین بار فاتح این رقابت‌ها شود. گل‌های تراکتور در آن بازی را محمدرضا خانزاده، اشکان دژاگه و اکبر ایمانی به ثمر رساندند و امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی هم برای آبی‌ها گل زدند تا درنهایت تراکتور فاتح مهم‌ترین بازی حذفی تاریخ دو تیم باشد. از ترکیب تراکتوری که با شکست استقلال قهرمان شد، صرفا محمدرضا اخباری بین نفرات کنونی حضور دارد.

اما دومین مسابقه‌ای که باید بدان اشاره کرد به هفت سال قبل برمی‌گردد. جایی که امیر قلعه‌نویی برای دومین بار سکان هدایت تراکتور را برعهده گرفته بود و باید در دو دیدار متوالی به مصاف تیم سابق خود می‌رفت. قرمزهای تبریز با هدایت سرمربی نامدار خود پس از کسب تساوی در مسابقه لیگ برتری، در بازی جام حذفی که در مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شد با دبل سجاد شهباززاده در مقابل تک گل آگوستو سزار شکست خوردند تا امیر ابتدای کار خود در تراکتور با انتقادات زیادی مواجه شود‌. البته استقلال باوجود رسیدن به فینال، نتوانست عنوان قهرمانی را تصاحب کند و مقابل ذوب‌آهن شکست خورد.

حال دو تیم استقلال و تراکتور برای سومین مرتبه در سال‌های پس از بازگشت تراکتور به لیگ برتر باید برای بار سوم در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گیرند. مسابقه‌ای که این‌بار نه در فینال و نه نیمه نهایی، بلکه در مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد بود و یک تیم مدعی خیلی زود با جام وداع خواهد کرد.

1997