واکنش سیدحسین حسینی به یک شایعه مهم

واکنش سیدحسین حسینی به یک شایعه مهم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح‌الله‌زاده که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از صحبتهایش اعلام کرد یکی از بازیکنان این تیم نوتیسی برای دریافت مطالباتش به باشگاه ارائه کرده و خواهان دریافت مطالباتش شده است.

مدیرعامل استقلال نامی از این بازیکن نبرد و علیرغم اینکه مجری برنامه فوتبال برتر اسم سیدحسین حسینی را به عنوان بازیکن مورد نظر اعلام کرد اما علی فتح‌الله‌زاده ادعای میثاقی را تایید نکرد اما میثاقی روی ادعای خود پافشاری کرد و به تعریف و تمجید از سیدحسین حسینی پرداخت و گفت: "سیدحسین از دوران نوجوانی در استقلال بوده، پسر باشخصیتی است و خیلی در این سالها در استقلال اذیت شد، حالا هم حقش است که پول بخواهد. او به جام جهانی رفت و کاپیتان استقلال است."

هر چند علی فتح‌الله‌زاده در پایان صحبت‌های میثاقی بازهم ادعای او را درباره سیدحسین حسینی تایید یا تکذیب نکرد اما با توجه به صحبتهای مجری برنامه فوتبال برتر، به نظر می‌رسد که مدیرعامل استقلال، کدهای کاپیتان ملی‌پوش تیمش را داده است.

در چنین شرایطی، سیدحسین حسینی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، این مساله را رد کرده است.

استوری او را بخوانید:" سلام به هواداران عزیز استقلال، من هیچ نوتیس یا اخطاری به باشگاه استقلال ندادم و از صحبت‌هایی که درباره من شده واقعا تعجب کردم. متاسفانه در این مدت که نیاز به حمایت داشتم، چیزی جز فشار و تخریب ندیدم."

7655