افشاگری عجیب فتح الله زاده درباره رقم مهدی قایدی: یک میلیون و دویست هزار دلار!

افشاگری عجیب فتح الله زاده درباره رقم مهدی قایدی: یک میلیون و دویست هزار دلار!

پایگاه خبری فوتبالی - علی فتح الله زاده در خصوص وضعیت انتقال قرضی مهدی قایدی افشاگری انجام داد که باعث تعجب همه شده است.

به گزارش فوتبالی، علی فتح الله زاده در خصوص وضعیت مهدی قایدی در برنامه فوتبال برتر گفت: مهدی قایدی یکساله و قرضی به استقلال آمده اما پولی که دوستان تعهد کرده بودند پرداخت کنند را پرداخت نکرده اند. دوستان ۱.۲ میلیون دلار قایدی را به صورت قرضی گرفته اند و او باید در انتهای فصل هم به تیم خود برگردد. می‌توانستند مذاکرات بهتری انجام دهند که با این مبلغ او را برای سه سال قرضی بگیرند. قایدی  را یک میلیون و هشتصد هزار دلار کلا فروخته اند اما یک میلیون و دویست هزار دلار برای یک فصل قرضی گرفته اند!

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گفت: حالا باید با مدیران این باشگاه صحبت کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم. یک اژدهایی دهان باز کرده و هرچه در دهان آن پول می‌ریزم باز هم کم است و فقط کم مانده که خودم را در دهان او قرار دهم!

استقلال با یک میلیون و دویست هزار دلار می توانست یک مهاجم خوب خارجی شش دانگ و حتی از بهتر از یورگن لوکادیا بخرد اما به صورت کاملا عجیب و باورنکردنی، یک میلیون و دویست هزاردلار را برای قرضی آوردن قایدی هزینه کرده است. رقمی که نسبت به فروش قطعی اش، کاملا غیرمنطقی و در واقع ضرری بزرگ به باشگاه استقلال بوده است.


۷۷۶۸