پاشازاده: هیچ بازیکنی در استقلال کم‌کاری نمی‌کند

پاشازاده: هیچ بازیکنی در استقلال کم‌کاری نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم همچنان می تواند به صدر جدول برگردد و وارد کردن اتهام کم کاری به بازیکنان استقلال را درست نمی‌داند.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده در خصوص شرایط آبی ها پس از شکست مقابل تراکتور و شایعه کم‌کاری از سمت بازیکنان این تیم گفت: "حقیقتا موضوع کم کاری، موضوع تازه ای نیست که به آن بپردازیم. کم‌کاری باید ثابت شود و فکر نمی‌کنم بازیکنان استقلال اصلا همچین کاری بکنند. یک تیم ممکن است روز بد، ماه بد یا سال بد هم داشته باشد اما به نظرم بیان این مسایل اصلا درست نیست و بیشتر یک اتهام است و خراب کردن تیم."

* استقلال قبل از جام جهانی نمایش های به مراتب بهتری از سه بازی اخیر خود داشت، به اعتقاد شما دلیل افت شاگردان ساپینتو چیست؟

ببینید قطعا هر تیمی در طول فصل وارد یک بحران یا افت می‌شود. استقلال از اول فصل هم همین روال را داشت و دو بازی متوسط بود و یک بازی خوب، اما بعد از این وقفه همیشه در هر لیگی این اتفاق می‌تواند برای یک تیم رخ دهد. این اتفاق برای نساجی هم رخ داده و این تیم ۵-۴ بازی آخر خود را برده بود اما به صنعت نفت باخت و پنج گل هم از پرسپولیس دریافت کرد. این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می‌دهد و اتفاق حادی نیست. استقلال بعد از ۳-۲ هفته می تواند دوباره به صدر برگردد. اینها جریانات فوتبالی است. اینکه دامن بزنیم به این شرایط که بازیکنان کم کاری کرده‌اند درست نیست. من فکر نمیکنم هیچ بازیکنی برای استقلال به زمین برود که کم‌کاری کند.

* اکنون که اختلاف استقلال با صدر به پنج امتیاز رسیده، امیدوار هستید که استقلال بتواند این اختلاف را جبران کند؟

این کار شدنی است و اختلاف جبران می‌شود. این اتفاق برای بهترین باشگاه‌های جهان هم رخ می‌دهد.

* پنجره نقل و انتقالاتی استقلال همچنان بسته است و معلوم نیست چه زمانی باز خواهد شد.

شرایط مالی استقلال واقعا بد است، خیلی بد. می توانم به شما قول بدهم بدترین شرایط مالی در کل دوران استقلال است. هیچ کاری هم نمی‌شود کرد. به اصطلاح ما ایرانی‌ها فقط می‌شود وصله پینه کرد. بدهی‌ها همه قرض‌هایی بوده که مدیران قبلی گرفته‌اند و انباشته شده است. 

* استقلال پنج شنبه بازی بسیار مهمی با تراکتور در جام حذفی دارد. دیداری که شاید نتیجه آن در ادامه همکاری آبی‌ها با ساپینتو تاثیرگذار باشد.

شرایط استقلال خوب نیست و تیم به لحاظ روحی و روانی مشکل دارد، اما باید تیم را جمع و جور کرد و من هنوز نظرم این است که رختکن استقلال، کادرفنی و حتی خود باشگاه، به افراد قوی‌تر احتیاج دارد.

* انتقادهای هواداران استقلال از هافبکهای این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه این ضعف وجود دارد، البته که حتما به مدل بازی کردن و تاکتیک تیم برمی‌گردد چون این خط هافبک سال پیش هم بود، تغییر که نکرده است. به اعتقاد من این موارد تاثیرگذار است.

* امیدوار هستید استقلال با ساپینتو نتیجه بگیرد؟

صد درصد امیدوارم. این تیم تا دو هفته پیش صدر جدول بود، اما الان پنج امتیاز عقب افتاده. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و دربی را هم در پیش داریم، چرا نشود؟

۷۷۶۸