نگرانی هواداران استقلال از تکرار یک سناریو

نگرانی هواداران استقلال از تکرار یک سناریو

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران استقلال پیش از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال به عضو هیات مدیره این باشگاه گلایه‌هایی داشتند.                                    

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه استقلال امروز برای بررسی موضوعات مختلف این باشگاه در کمپ شادروان حجازی گرد هم آمدند. محمد مومنی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هنگام ورود به کمپ حجازی برای دقایقی به اعتراض و گلایه‌های هواداران گوش داد.  

یکی از هواداران خطاب به مومنی گفت: برای ما دو چیز خیلی مهم است، غیرت و کم‌کاری. بازیکنی داریم که گفت افتخار می‌کنم برای محمود فکری بازی نکردم. می‌گوییم باشد؛ مشکل از محمود فکری بود، ولی الان این سناریو برای بازی با تراکتور تکرار نشده باشد. خواهش می‌کنم این مسائل را انتقال بدهید. ما شما را عضو هیات مدیره استقلال نمی‌دانیم. قبل از آن شما هوادار استقلال هستید.  

مومنی پس از این صحبت‌ها، در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه ساپینتو در جلسه حضور دارد گفت: نمی‌دانم. باید به جلسه بروم و ببینم.  

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا بحثی پیرامون وضعیت همکاری ساپینتو مطرح است، عنوان کرد: نه، چرا باید بحثی در میان باشد. الان که می‌رویم چنین چیزی مطرح نیست.  

وی در خصوص شایعاتی مطرح شده بود، اظهار داشت: به هر حال اینها شایعه است.  

مومنی در مورد اینکه آیا ساپینتو در جلسه حضور پیدا می‌کند، گفت: معمولا جلسه با حضور سرمربی برگزار نمی‌شود. خودمان می‌خواهیم صحبت کنیم ببینیم چه اتفاقاتی افتاده است.  

وی در مورد اینکه چه مسائلی در این جلسه مورد بحث قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در مورد مسائل باشگاه و اتفاقاتی که رخ داده، مسائل مالی و حتما در مورد بازی تبریز هم صحبت می‌کنیم.  

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده از ساپینتو ناراضی است و قرار است جایگزینی برای او پیدا کنند و یا خودش استعفا بدهد، گفت: مدیرعامل باید اینجا بیاید و صحبت شود و بعد در مورد آن تصمیم‌گیری شود. هنوز اتفاقی نیفتاده است.  

وی در مورد اینکه آیا اخطاری به ساپینتو داده شده، عنوان کرد: نه اخطاری نداده‌ایم.  

مومنی در مورد حساب خالی باشگاه و ابهامات مالی مدیریت آجورلو که رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه تلویزیونی به آنها اشاره کرد، گفت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌من در مسائل خلاف باشگاه تصمیم‌گیرنده نیستم. به هر جهت نیروهای بالاتر هستند و آنها تشخیص می‌دهند که آیا اتفاقی افتاده است، و تا جایی که من می‌دانم هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده است. 

وی در مورد پرونده‌هایی مانند استراماچونی، محبی و اینکه قرار است فتح‌الله‌زاده به دبی سفر کند، گفت: ان‌شاءالله مدیرعامل مسائل را تشریح کند، بعد در خدمت شما هستیم.

5960