معارفه رونالدو پربیننده‌تر از فینال جام جهانی

معارفه رونالدو پربیننده‌تر از فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو سپولودا فاش کرد که مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر به 3 میلیارد بازدید رسید و در 40 کانال مختلف در سراسر جهان به صورت زنده پخش شد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو هفته پیش طی یک تصمیم جنجالی و بحث برانگیز، به النصر عربستان پیوست و به صورت رسمی اعلام کرد که کارش در اروپا به اتمام رسیده و حالا دنبال ماجراجویی جدیدی در النصر است. گفته می شود رونالدو برای هر فصل چیزی در حدود 200 میلیون دلار دستمزد دریافت می کند که به نظر می رسد در ترغیب کردن ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس بی تاثیر نبوده است. 

پدرو سپولودا ژورنالیست معروف فاش کرد که بیش از 3 میلیارد نفر در جهان به صورت زنده مراسم معارفه برنده پنج توپ طلا در النصر مشاهده کردند که این آمار بیشتری نسبت به فینال مهیج و فراموش نشدنی جام جهانی 2022 است. در فینال جام جهانی، تیم‌های آرژانتین و فرانسه مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان وقت های معمولی و اضافه، دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند، اما در ضربات پنالتی، لیونل مسی و یارانش موفق به شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی شدند تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

4416