رونالدو پس از جام جهانی 2022 قطر چه عملکردی داشته است؟

رونالدو پس از جام جهانی 2022 قطر چه عملکردی داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو شب گذشته در بازی النصر عربستان مقابل الفتح در هفته پانزدهم رقابت های لیگ فوتبال عربستان، موفق شد اولین گل رسمی خود را در النصر به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، البته النصر در این بازی موفق نشد الفتح را شکست دهد و بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. رونالدو گل دوم النصر یعنی گل تساوی بخش را به ثمر رساند. در وقت های تلف شده نیمه دوم بود که کریستیانو رونالدو موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه الفتح را باز کند.

رقابت های جام جهانی 2022 قطر برای کریستیانو رونالدو شبیه به یک کابوس بود چرا که او در مرحله حذفی توسط فرناندو سانتوس نیمکت نشین شد و پرتغالی ها در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش شکست خوردند و به این ترتیب از دور رقابت ها کنار رفتند.

رونالدو که قرارداد خود را با منچستر یونایتد فسخ کرده بود، راهی النصر عربستان شد. او در النصر در بازی دوستانه میان النصر و الهلال با تیم پاری سن ژرمن موفق شد دو گل به ثمر برساند. رونالدو همچنین در بازی مقابل الفتح هم یک گل زد. به این ترتیب رونالدو پس از جام جهانی 2022 قطر در 4 بازی که انجام داده، سه گل به ثمر رسانده است.

1471