کارشناسی داوری بازی تراکتور و استقلال/ گل تراکتور سالم بود

کارشناسی داوری بازی تراکتور و استقلال/ گل تراکتور سالم بود

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌میرزابیگی کارشناس داوری فوتبال ایران نظر خود را مبنی بر صحنه‌های حساس تقابل تراکتور و استقلال ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، علی میرزابیگی کارشناس داوری فوتبال ایران درباره داوری دیدار استقلال و تراکتور به خبرنگار فوتبالی گفت: داوران این مسابقه متاسفانه سیستم رادیویی نداشتند و همین موجب شد در قضاوت این دیداز حساس دچار مشکلاتی شوند. 

کمک داور اول این مسابقه، آقای ابوالفضلی ناقص قوانین بودند و نباید از هدبند استفاده می‌کردند، همچنین بازیکنان استقلال از زیر‌آستین های مختلف استفاده کرده‌بودند که این هم مجاز قوانین نبود. 

آیا در اوایل بازی بر روی محبی خطای پنالتی رخ‌داد؟ 

آقای کاظمی در دقیقه ششم مسابقه به خوبی در این صحنه جای‌گیری کرده‌بود و برخورد مدافع تراکتور با مهاجم استقلالی به هیچ‌وجه نمی‌توانست پنالتی باشد. 

خطای اسدی کارت قرمز داشت؟ 

در دقیقه دوازدهم متاسفانه داور اشتباه کرد؛ رضا اسدی پای تکیه‌گاه بازیکن استقلال را لگد کرد و چون احتمال شکستی پای بازیکن استقلال وجود داشت، داور باید بازیکن تراکتور را با کارت قرمز جریمه می‌کرد. 

اگرچه آقای کاظمی این صحنه را خودش ندید و کمک داور وقوع این خطا را به او گوشزد کرد. 

گل تراکتور سالم بود؟ 

بحث برانگیزترین صحنه مسابقه گل تراکتور بود، در این صحنه وحید کاظمی با تمرکز بالای خود تصمیم درستی داشت و به خوبی متوجه شد که صالح حردانی در لحظه آخر به توپ ضربه زده است و به طور کلی او به درستی تصمیم کمک خود را رد کرد. 

وی در انتها گفت: در ادامه مسابقه باید در صحنه ای که سیلوا، آریا کیا را با خطا متوقف کرد باید به این مدافع برزیلی کارت زرد نشان داده می‌شد. 

علی میرزابیگی در ادامه افزود کارت زردی که یامگا دریافت کرد صحیح بود.

۹۰۹۸