واکنش نامزد رونالدو به شایعه بحران در رابطه‌اش با کریستیانو

واکنش نامزد رونالدو به شایعه بحران در رابطه‌اش با کریستیانو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز یکی از مشهورترین زوج های کره زمین هستند و رسانه های زرد هم سعی می کنند که با شایعه سازی در مورد آنها، بیننده خود را بیشتر کنند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا گونزالو وازکز خبرنگار آرژانتینی در برنامه تلویزیوی "سوسیالیته" مدعی شده بود که رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا دچار مشکل شده بود:"سرد شدن رابطه آنها در تصویر هدیه دادن یک خودرو توسط جورجینا به رونالدو مشخص بود و کاملا واضح است که رابطه آنها در بهترین لحظات خود قرار ندارد."

شایعات پرشمار باعث شد تا جورجینا رودریگز اخیرا یک استوری اینستاگرامی در صفحه خود با بیش از 43 میلیون دنبال کننده منتشر کند و با انتشار تصاویری قدیمی از خودش و کریستیانو بنویسد:" در سن 22 سالگی با عشق زندگی ام آشنا شدم. چقدر خوشتیپ بودیم!"

از سویی در برنامه تلویزیونی "سوسیالیته" به این نکته اشاره شد که برنامه ریزی ها برای برگزاری مراسم ازدواج میان کریستیانو و جورجینا نیز به تعویق افتاده است. گونزالو وازکز در این باره گفت:" ناراحتی اخیر این بازیکن از جام جهانی قطر و اتفاقاتی که در تیم ملی پرتغال برایش رخ داد، باعث شد تا از نظر روحی دچار بحران شود و برنامه ریزی برای مراسم ازدواج هم به تعویق افتاده است."
4125