دغدغه‌ای دیگر برای ساپینتو؛ پنجره بسته

دغدغه‌ای دیگر برای ساپینتو؛ پنجره بسته

پایگاه‌ خبری فوتبالی-باشگاه استقلال چندی بعد در شرایطی باید به استقبال فصل نقل و انتقالات برود که پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته شده است  . 

به گزارش فوتبالی، با اتمام مهلت پرداخت بدهی های دو عضو خارجی سابق باشگاه استقلال فعلاً پنجره نقل و انتقالاتی این تیم از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) بسته شده است.

گابریل پین و هروویه میلیچ مربی فصل پیش ایتالیایی و بازیکن کروات سال‌های اخیر استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتشان پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را توسط وکلای‌شان بسته اند. از سوی دیگر آندره‌آ استراماچونی و شکایتش از باشگاه استقلال بابت دریافت طلبش هم به عنوان نفر سوم در انتظار تشدید این حکم برای باشگاه استقلال است!

با این وضعیت باشگاه استقلال فعلاً پنجره نقل و انتقالاتی اش را بسته می بیند و در شرایطی که از پایان هفته پانزدهم می تواند اقدام به یارگیری کند مادامی که این شکایت‌ها برطرف نشوند استقلال هیچ بازیکنی اعم از داخلی و خارجی را نمی تواند جذب کند.

این نگرانی یکی از دغدغه های این روزهای ساپینتو است که البته به شکل سربسته در نشست خبری پایان بازی با مس رفسنجان هم به آن اشاره کرد که: «نمی دانم باشگاه توان یارگیری دارد یا نه؟».

9098