موسوی: آمانوف مثل ارسلان تلاش خود را دو چندان کند

موسوی: آمانوف مثل ارسلان تلاش خود را دو چندان کند

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال امیدوار است که آبی ها به فرم خوب خود برگردند.

به گزارش فوتبالی، علی موسوی درباره شرایط این تیم گفت: در استقلال همه چیز به حضور تماشاگران گره خورده و فکر میکنم بازیکنان استقلال در نبود تماشاگران انگیزه خود را از دست داده‌‎اند. قبلا بازیکنان اگر لغزشی می‌کردند صدای هوادار درمی‌آمد و این باعث می‌شد بچه‌ها به خودشان بیایند. 

وی افزود: استقلال الان در بالای جدول قرار دارد و فرصت زیادی برای بازگشت به صدر دارد. به اعتقاد من این افت بعد از یک تعطیلات طولانی، طبیعی است.

پیکشسوت استقلال درباره عملکرد حسینی به عنوان دروازبان این تیم گفت: حسینی با حمایت بیش از حد هواداران و تلاش خودش راهی جام جهانی شد و الان هم باید ثابت کند که حمایت هواداران از او اشتباه نبوده است. او باید همان انگیزه‌ای که در جام جهانی داشت را برای استقلال هم داشته باشد. خروج‌های اشتباه در بازی با پرسپولیس و مس رفسنجان باعث می‌شود که همه تصور کنند او تمرکز کافی را نداشته است. او باید به عنوان کاپیتان، امسال استقلال را بیشتر کمک کند بخصوص اینکه او از جام جهانی برگشته و انتظارات از او بالاست.

موسوی درباره ضعف خط هافبک استقلال چنین نظری دارد:  دیروز همه بازیکنان استقلال بد بودند. وقتی در یک تیم، از بالا تا پایین همه ضعیف کار می‌کنند، نمی‌توان گفت هافبک‌ها بد بودند یا مهاجمین. شاید بازیکنان از شرایط بازی های رسمی به دور بوده یا بدنسازی خوبی نداشته‌اند. استقلال در نیم فصل اول هم این مسائل را داشت اما به مرور زمان روی غلتک افتاد و هر روز بهتر شد. امیدوار الان هم همچین اتفاقی رخ دهد و استقلال به روال خوب خود برگردد.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص نیمکت نشینی آمانوف گفت: آمانوف از نظر من بازیکن خوبی است و در سال گذشته توانست خوب کار کند و حتی در بعضی مواقع گره بازی را باز می‌کرد. الان شاید مربیان بعضی بازیکنان را قبول نداشته باشند. آمانوف باید تلاش خود را دو چندان کند تا مثل ارسلان که خروج او قطعی شده بود، خودش را ثابت کند.

موسوی درباره پنالتی مشکوکی که روز گذشته برای آبی ها گرفته نشد همچین نظری دارد: توپی که به دست بازیکن مس برخورد کرد پنالتی صد درصد بود و بازیکن حریف مانع از به گل رسیدن استقلال شد. اگر VAR وجود داشت آن صحنه قطعا پنالتی گرفته می‌شد. دیگر به وجدان داور برمی‌گردد که اگر برخورد توپ به دست را دیده بود باید پنالتی می گرفت. تا زمانی که VAR وجود نداشته باشد این مسائل ادامه دارد.

وی در پایان گفت: استقلال باید از لغزش حریفان خود استفاده کند، چرا که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند و الان آبی‌ها باید تلاش‌شان را دو برابر کنند. پرسپولیس الان بازیهای سخت‌تری دارد اما استقلال از این فرصت استفاده نکرد. باید به بازیکنان تفهیم شود که الان هر بازی حکم فینال را دارد و یک لغزش می‌تواند مانع از قهرمانی شود.

۷۷۶۸