شماره پیراهن احتمالی ستاره تازه‌وارد هلندی در لیورپول

شماره پیراهن احتمالی ستاره تازه‌وارد هلندی در لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال کودی گاکپو مهاجم هلندی از آیندهوون به لیورپول نهایی شد و این بازیکن باید هر چه زودتر خودش را با برنامه های یورگن کلوپ هماهنگ کند.

به گزارش فوتبالی، گاکپو هنوز شماره پیراهن خود را در آنفیلد مشخص نکرده است که البته گمانه زنی ها در این باره آغاز شده است. البته شماره های زیادی در ترکیب لیورپول آزاد است که یکی از آنها شماره ایست که برخی اسطوره های سرخ ها نظیر مایکل اوون، فیلیپه کوتینیو و سادیو مانه به تن کرده اند.

مصدومیت دیوگو ژوتا و لوئیز دیاز باعث شده بود تا کلوپ به شدت به دنبال تقویت تیمش در فاز هجومی باشد که خرید گاکپو تا حد زیادی نگرانی وی را کم کرد. گاکپو احتمالا خیلی سریع به ترکیب لیورپول اضافه می شود تا به این تیم برای تغییر شرایطش در لیگ برتر انگلیس کمک کند. گاکپو ممکن است که شماره 10 را انتخاب کند، شماره ای که در سالهای اخیر به تن برخی از اسطوره های لیورپول رفته است. مانه آخرین وارث این شماره بوده است که در تابستان  راهی آنفیلد شد. گاکپو که یکی از آینده دارترین وینگرهای فوتبال دنیا است، می تواند این شماره را به تن کند. 

در حال حاضر شماره محبوب گاکپو یعنی یازده در لیورپول در اختیار محمد صلاح است اما شماره 12 نیز می تواند گزینه جذابی برای گاکپو باشد. شماره های 16، 18 و 20 نیز خالی هستند که البته گاکپو قبلا این شماره ها را به تن نکرده است.  گاکپو در اولین بازی خود در آیندهوون شماره 52 را به تن داشت. او البته می تواند شماره های 24 یا 25 را به تن کند که آخری بعد از جدایی په په رینا در سالهای اخیر بدون صاحب بوده است. شماره های 30 و 31 نیز خالی هستند که دومی در دوران حضور استرلینگ در لیورپول به تن وی رفته بود.

4125