کودی گاکپو هواداران لیورپول را بهترین هواداران فوتبال می داند

کودی گاکپو هواداران لیورپول را بهترین هواداران فوتبال می داند

پایگاه خبری فوتبالی- کودی گاکپو هافبک هلندی باشگاه لیورپول به گفتگو در مورد شرایط خود در این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، ستاره هلندی باشگاه لیورپول در خصوص الگوهای فوتبالی خود گفت: " طبیعتا در شهر من آیندهوون اولین اسطوره هر بازیکنی ابراهیم افلای است که در پی اس وی و سپس‌ بارسلونا بازی می‌کرد. پس از آن مسی رونالدو و دیگر بازیکنان بزرگ الهام بخش من هستند. وقتی فوتبال را شروع کردم با پدرم زیاد تمرین می‌کردم. مارادونا و پله قهرمانان او بودند و او کلیپ هایی از آنها را به من نشان می‌داد. اینگونه با آنها هم آشنا شدم و باید بگویم آنها واقعا فوق العاده بودند."

گاکپو در خصوص شرایط خود در لیورپول افزود: "‌ وقتی در باشگاهی مثل لیورپول بازی می‌کنید هرچند که تاکنون جامی نبرده باشید، باید بدانید چه احساسی خواهید داشت و قطعا با دیگر باشگاه ها متفاوت است. مدتی در هلند و دور از اینجا بودم و صادقانه دلتنگ لیورپول شدم. واقعا از اینجا بودن لذت می‌برم."

وی درباره هوادارن باشگاه لیورپول اضافه کرد: "فکر نمی‌کنم هواداران بهتری از آنها در دنیا وجود داشته باشند. وقتی در زمین هستید چه در خانه و چه خارج از خانه، صدای حمایت های آنها را می شنوید. به همین دلیل است که هر بازی انگیزه بیشتری دارید؛ دوست دارید بخاطر آنها پرواز کنید و بهترین روز خود را داشته باشید."

۱۰۰۹