حسینی: هواداران تراکتور انرژی وحشتناکی دارند/ بازی با استقلال؟ امیدوارم هردو را ببریم

حسینی: هواداران تراکتور انرژی وحشتناکی دارند/ بازی با استقلال؟ امیدوارم هردو را ببریم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور و بازیکن سابق استقلال امیدوار است تراکتور هر دو بازی لیگ و جام حذفی را برابر آبی‌ها پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، سیدمحمد حسینی راجع به تساوی تیمش مقابل مس کرمان عنوان داشت: در کل بازی خیلی خوب بود. به مس فشار زیادی آوردیم. نیمه اول که فشار خیلی بیشتری آوردیم و موقعیت‌های گل خوبی هم داشتیم که اگر یکی تبدیل به گل می‌شد، سه چهار گل هم‌ می‌توانستیم بزنیم. اما نیمه دوم، تیم نیمه اول نبودیم و نتوانستیم‌ برنامه‌ها را اجرایی کنیم و اینکه فقط می‌خواستیم بازی را ببریم باعث شد تمرکزمان را از دست دهیم. فضا هم طوری بود که تیم مس وقت تلف می‌کرد ولی ما باید آن‌قدر قوی‌تر شویم تا این چیزها تاثیری روی عملکردمان نداشته باشد.
حسینی که تمام کلین‌شیت‌های تراکتور با وی رقم خورده راجع به گل نخوردن تیمش در دو بازی متوالی با حضور خمز نیز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم دو بازی متوالی است که کلین‌شیت می‌کند. بسته نگه داشتن دروازه به تمامی عوامل تیم بستگی دارد و اینکه ردپایی از من در گل نخوردن‌های تیم وجود دارد، باعث خوشحالی و شکرگزاری من است.
مدافع گچسارانی سرخ‌پوشان راجع به تفاوت‌های کار با خمز و بردیف نیز توضیح داد: آقای خمز همان روز اولی که آمد، خود من بسیار انگیزه داشتم زودتر زیر نظر ایشان کار کنم. ایشان انرژی مثبت زیادی دارند و شرایط کاری با وی برای هر فوتبالیستی واقعا دوست داشتنی است. اما راجع به سرمربی قبلی باید بگویم که شاید کمی ارتباط گرفتن با وی سخت بود که البته این موضوع مختص من هم نبود اما سرمربی جدید طوری است که به راحتی می‌توان فهمید چه می‌خواهد و سطح فنی بالایی هم دارد و می‌تواند به تراکتور خیلی کمک کند.

حسینی ضمن ابراز دلتنگی از عدم حضور تی‌تی‌ها در استادیوم افزود: روزی که اعلام شد می‌توانیم با حضور هواداران بازی کنیم خیلی خوشحال شدم چرا که کار را برای ما آسان می‌کنند. روز اولی که آمدم و مقابل تیم هوادار بازی داشتیم، حضورشان را حس کردم که انرژی وحشتناکی داشتند و واقعا هواداران عجیب و غریبی هستند! امیدوارم شرایط طوری پیش رود که بازی بعدی با حضور پرشورها باشد.

مدافع سابق ساپینتو در پایان راجع به دو دیدار تیمش مقابل استقلال نیز گفت: اول باید اشاره کنم که بازی بعدی ما با نساجی است و تمام تلاشمان این خواهد بود تا سه امتیاز را بگیریم و فاصله را با صدر جدول کمتر کنیم. دو بازی با استقلال هم که داریم طبیعتا بازی‌های سختی است که امیدوارم شرایط خوب پیش رود و این دو بازی ختم به خیر و پیروزی تیم تراکتور شود.

1997