بازگشت سوپرمن مخفی استقلال

بازگشت سوپرمن مخفی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان رمضانی همواره در لحظات حساس به کمک تیم استقلال آمده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، خود را با رقیب سنتی‌اش هم امتیاز کند که آرمان رمضانی هم در کسب این سه امتیاز نقش مهمی داشت.

تفکرات ساپینتو که با آغاز نیمه دوم این بازی میل هجومی بیشتری گرفته بود تا دقیقه 77 راه به جایی نبرد. در آن لحظه، آرمان رمضانی که به تازگی از مصدومیت برگشته، وارد زمین شد تا نقشی محوری در پیروزی حیاتی تیمش ایفا کند.

او در کمتر از 10 دقیقه حضور در بازی برای استقلال پنالتی گرفت تا در رساندن آبی‌ها به صدر جدول اثر مستقیم داشته باشد. البته این برای اولین بار نیست که رمضانی به داد تیمش می‌رسد. او پیش از این نیز ثابت کرده در بزنگاه‌های حساس، نقش اول موفقیت استقلالی‌ها را ایفا می‌کند.

به عنوان مثال دو سال پیش بود که در دیدار استقلال با صنعت نفت در همین ورزشگاه تختی آبادان این آرمان رمضانی بود که در دقیقه 94 گل پیروزی تیمش را زد. یا در جام حذفی فصل قبل نیز با گلزنی در دقایق پایانی مقابل نود ارومیه، استقلال را از یک حذف زودهنگام نجات داد.

شاید اوج محبوبیت آرمان رمضانی نزد هواداران استقلال به فصل پیش و دیدار برگشت مقابل شهرخودرو برگردد. جایی که با گلزنی در دقیقه 89 سند قهرمانی آبی‌ها را امضا کرد.

او شب گذشته نیز در حالی که مسیر تیم ساپینتو برای پیروزی گره خورده بود، با گرفتن پنالتی در واپسین دقایق بازی، یک برد مهم برای استقلالی‌ها به ارمغان آورد. بردی که احتمالا اهمیت آن در پایان فصل مشخص خواهد شد.

6442