شمارش معکوس برای اعلام تیم آینده لوئیز سوارز

شمارش معکوس برای اعلام تیم آینده لوئیز سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز سوارز در سن 35 سالگی همچنان می خواهد که  به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اروگوئه با خاطرات بدی جام جهانی قطر را به پایان رساند و سوارز بعد از آن منتظر مشخص شدن مقصد بعدی خود است که به نظر می رسد که لیگ برزیل را برای ادامه مسیر فوتبال خود انتخاب کرده است.

لوئیز سوارز با باشگاه گرمیو پورتو آلگره به توافق اولیه رسیده است. در حقیقت توافق شفاهی حاصل شده است و حالا نمایندگان دو طرف باید برای جزییات قرارداد دو ساله به توافق برسند. سوارز قرار است که به پردرآمدترین بازیکن در ترکیب تیم برزیلی تبدیل شود.

آلبرتو گوئرا مدیر باشگاه گرمیو در مورد این انتقال گفته است:" به عنوان یک مدیر این مسئولیت را دارم تا مذاکراتی را انجام بدهم که به درآمد باشگاه ضربه نزنند و به همین خاطر ضروری است که اعضای رسمی به ما در روند مذاکرات کمک کنند. تلاش می کنیم تا همه چیز را در ساعات آینده قطعی کنیم."

لوئیز سوارز و خانواده اش در حالی که منتظر نهایی شدن انتقال هستند، به روساریو سفر کرده اند تا قهرمانی آرژانتین را به لیونل مسی تبریک بگویند. در حقیقت خانواده سوارز به زادگاه لئو رفته اند چرا که هم خود لوئیز و هم همسرش سوفیا رابطه خانوادگی با مسی و همسرش دارند و از زمانی که این دو با هم در بارسلونا بازی می کردند، با هم در ارتباط هستند.

4125