لوئیس سوارز از فوتبال بازی کردن خسته است!

لوئیس سوارز از فوتبال بازی کردن خسته است!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق بارسلونا از فوتبال بازی کردن احساس خستگی می کند.

به گزارش فوتبالی ، مهاجم سابق بارسلونا، لیورپول و آتلتیکومادرید که فصل گذشته دوران خوبی را در ۳۵ سالگی در باشگاه گرمیو برزیل سپری کرد برای فصل آتی قرار است در تیم اینترمیامی همبازی دوست و هم تیمی سابق خود در بارسلونا یعنی لیونل مسی شود. اما به نظر می رسد این مهاجم اروگوئه‌ای در ۳۶ سالگی از فوتبال بازی کردن احساس خستگی می کند.

لوییز سوارز در این باره گفت: "من برای اینکه بتوانم فوتبال بازی کنم روز پیش بازی ها ۳ قرص مصرف می کنم و قبل بازی باید مکمل تزریق کنم زیرا اگر این کار رو انجام ندهم در زمین نمی توانم به درستی بازی کنم. گاهی با خودم فکر میکنم شاید ۵ سال دیگر حتی نتوانم فوتبال ۵ نفره بازی کنم و این مسئله من را غمگین می کند. من هر روز صبح که از خواب بیدار میشوم با پا درد شدیدی روبرو هستم که گاهی اوقات حتی راه رفتن برای من سخت هست. گاهی اوقات به خودم می گویم تو دیگر توان فوتبال بازی کردن نخواهی داشت. حتی پسرم میگوید با من فوتبال بازی کن ولی من واقعا دیگر توان این کار را در خودم نمیبینم به نظرم من دیگر پیر شده ام و باید به فکر بازنشستگی باشم."

اینترمیامی پس از مذاکرات پیشرفته با لوئیز سوارز بر سر جذب وی در نهایت قراردادی به مدت ۱ ساله به علاوه ۱ سال امکان تمدید با این بازیکن امضا کرد.

۱۰۰۹