فوری/ لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد!

فوری/ لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن لوکادیا قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

به گزارش فوتبالی، از همان روزی که مهاجم هلندی قرمزها پایش را در یک کفش کرد که حتما باید به خاطر مشکلات خانوادگی! به کشورش برگردد، کاملا مشخص بود که او دیگر به ایران برنخواهد گشت و این موضوع را حتی یکی از همبازیان او تایید کرده بود منتهی مدیران پرسپولیس امیدوار بودند که او در پایان مرخصی 48 ساعته‌اش به ایران برگردد. پیش بینی هم می شد که او یکطرفه با پرسپولیس فسخ کند.

در شرایطی که از صبح امروز اخباری غیررسمی درباره عدم علاقه لوکادیا به بازگشت به ایران و مذاکره او با یک باشگاه هلندی منتشر شده بود، دقایقی قبل سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که دیگر خبری از لوکادیا در تمرین شاگردان یحیی گل‌محمدی نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، سایت باشگاه پرسپولیس،کار لوکادیا را غیرحرفه ای عنوان کرده و نوشته است:" یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس که بامداد دوشنبه برای مرخصی دو روزه ایران را ترک کرده بود، امروز طی نامه‌ و اقدامی غیر حرفه‌ای قرارداد خود با پرسپولیس را یکطرفه فسخ کرد. لوکادیا در این نامه ضمن تشکر از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس، به دلایل غیر مالی و غیر فوتبالی و شخصی قراردادش را فسخ کرده است."

همانطور که فوتبالی قبلا هم خبر داده بود او بر اساس استفاده از بند فورس ماژور قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و حالا باید دید دعوای جدید باشگاه پرسپولیس علیه لوکادیا به کجا خواهد انجامید.

1984