یورگن لوکادیا قراردادش با پرسپولیس را فسخ می‌کند؟

یورگن لوکادیا قراردادش با پرسپولیس را فسخ می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به پرداخت مطالبات مهاجم هلندی خود نشده و همین پرداخت نشدن قسط دوم مشکلاتی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، به دلیل بسته بودن حساب باشگاه پرسپولیس در پی یک شکایت 27 میلیاردی، این باشگاه هنوز نتوانسته قسط دوم یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را بپردازد  

این در حالی است که مسئولان باشگاه از این بازیکن هلندی مهلت خواسته اند که تا آخر هفته و با باز شدن حساب‌ها، پول او را بپردازند.

لوکادیا به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که امیدوار است قول و قرارهای این باشگاه به تعویق نیفتد و تا پایان هفته بتواند قسط دومش را از این باشگاه دریافت کند.

یورگن لوکادیا که بعد از دو ماه تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس رسما با این باشگاه قرارداد همکاری امضا کرد، بعد از دریافت پیش قرارداد و قسط اول خود، حالا سه روز است که قسط دوم خود را دریافت نکرده و از این موضوع بسیار ناراحت است. 

قسط ماهانه این بازیکن که حالا سه روز است پرداخت نشده است، ۸۱ هزار دلار است. 

یورگن لوکادیا قراردادی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری با پرسپولیس دارد که بر اساس قوانین فیفا اگر روند پرداخت نشدن حقوقش دو ماه ادامه یابد، از نظر قانونی می‌تواند قرارداد خود را فسخ و ایران را ترک کند و در ادامه کل مبلغ قراردادش را طلب کند.

5960