یونایتد به دنبال خرید سه ستاره جام جهانی با 200 میلیون یورو

یونایتد به دنبال خرید سه ستاره جام جهانی با 200 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد می خواهد به سطح اول فوتبال اروپا برگردد و برای این کار در نظر دارند که تابستان پرهزینه ای را داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد در تابستان قبلی برای خرید 9 بازیکن بیش از 200 میلیون یورو هزینه کرد و در تابستان اینده نیز در نظر دارند که برای خرید سه ستاره جام جهانی مبلغی مشابه را هزینه کنند.

پس از جدایی رونالدو و با توجه به غیبت سانچو تا زمانی نامشخص، مدیران منچستریونایتد به دنبال خریدهای هجومی هستند. یکی از گزینه های اصلی آنها گونسالو راموس مهاجم بنفیکا است که رقم فسخ قراردادش 120 میلیون یوروست که یونایتد در نظر دارد که با کمی تخفیف این بازیکن را بخرد. گزینه بعدی یونایتد نیز کودی گاکپو مهاجم تیم ملی هلند است که گفته می شود آیندهوون برای فروش او 80 میلیون یورو طلب کرده است. شیاطین سرخ شرایط جذب کریستین پولیشیچ مهاجم آمریکایی چلسی را هم دنبال می کنند و در نظر دارند که این مهاجم را به خدمت بگیرند. شایعاتی در مورد پیشنهاد یونایتد به موکوکو و ژائو فلیکس نیز مطرح شده که نمی توان این شایعات را جدی گرفت.

هدف یونایتد این است که امسال در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس قرار بگیرد و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و به همین دلیل زمستان پرهزینه ای را خواهند داشت.

4125