استوری اینستاگرامی سوارز برای مسی پس از صعود به فینال جام جهانی

استوری اینستاگرامی سوارز برای مسی پس از صعود به فینال جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای و دوست صمیمی لیونل مسی، صعود تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی 2022 قطر را به لئو مسی تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی، در ورزشگاه لوسیل، تیم ملی آرژانتین موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 3 بر 0 تیم ملی کرواسی را شکست دهد و بدین ترتیب راهی فینال جام جهانی شود و باید دید که کدام تیم در فینال رقیب تیم ملی آرژانتین خواهد شد.

لیونل مسی در پیروزی سه گله تیم ملی آرژانتین مقابل کرواسی عملکرد درخشانی داشت و علاوه بر گلی که از روی نقطه پنالتی زد، پاس گلی دیدنی هم داد و بدین ترتیب نشان داد که آماده و روی فرم است.

لوئیس سوارز که دوست صمیمی مسی است با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به درخشش مسی و صعود او به فینال جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد و نوشت:" هرگز از نشون دادن این که بهترین بازیکن دنیا هستی خسته نمی شوی. بگذارید همه بایستند تا برای هر آن چه این پسر به فوتبال می دهد تشویقش کنند! تو فوق العاده ای دوست من."

مسی که در حال حاضر 35 سال دارد، رویای قهرمانی در این دوره از بازی های جام جهانی را در سر می پروراند چرا که به نوعی آخرین فرصت او است.

1470